Giamaro Katla, un nou supercar „clasic”, cu „suflet” cald, termic, se pregătește să iasă pe porțile unei fost fabrici de materiale medicale care a fost transformată în mini-uzină de bijuterii pe roți.
Interzis, iubitorilor de mașini electrice! Supercar cu motor V12 pe benzină de 2.128 de cai, manuală
Un supercar nou-nouț, cu unul dintre cele mai nebunești motoare pe benzină create vreodată, un V12 de 7.0 litri cu patru turbocompresoare, capabil să dezvolte 2.128 de cai putere și un cuplu de 1.481 Nm, a fost dezvoltat de Giamaro Automobili.
Mai mult, mașina este echipată cu o cutie de viteze manuală cu 7 trepte, care transmite toată puterea către roțile spate.
Pare ireal și pe hârtie, și în contextul nebuniei electrificării în toate direcțiile. Dar, este cât se poate de real.
Citește și: FOTO Italienii reînvie un supercar legendar. Motor V8 turbo de 700 de cai și preț de 1.600.000 €
Citește și: VIDEO Un Porsche 911 de 510 CP, cu cutie manuală, umilește orice mașină electrică pe Nurburgring
Dezvoltarea noului supercar Giamaro Katla este semnată de Loris Bicocchi, care și-a început cariera la Lamborghini în anii 1970, s-a alăturat companiei Bugatti, deținută de italieni, în anii 1990, și a continuat să lucreze ca angajat pentru Pagani, Koenigsegg, Dallara și, din nou, Bugatti.
Printre creațiile lui Bicocchi se numără Countach, Diablo, EB110, Zonda, CCX, Veyron și Chiron.
Katla se bazează pe o caroserie monococă din fibră de carbon care, oarecum neobișnuit, nu utilizează un subcadru spate separat pentru suspensie.
În ceea ce privește dimensiunile, mașina este mai lungă, mai joasă și mai lată decât un C8 Corvette Z06, iar Giamaro pretinde o greutate de doar 3.200 de kilograme.
Citește și: Unul dintre cele mai scumpe modele Lamborghini, Sian FKP 37, cumpărat de un român. 3.500.000 €?
Suspensia este cu brațe duble din aluminiu frezat CNC de jur împrejur și arcuri elicoidale interioare cu amortizoare adaptive.
Giamaro Automobili este o afacere a familiei Commendatore. Tatăl, Giacomo, conduce o afacere de succes cu saltele și este un important colecționar de mașini. De asemenea, a fost unul dintre susținătorii inițiali ai Pagani, contribuind la realizarea modelului Zonda. Iar fiul său, Pierfranceso, este și el un mare pasionat de mașini și conduce operațiunile zilnice ale noului mic producător de bijuterii pe roți.
„Am încercat să dăm mașinii noastre, produsului nostru, o identitate specifică și să creăm o legătură profundă între șofer și mașină, ceva ce nu există încă”, a declarat Giacomo, pentru motor1.com.
„Am insistat mult asupra acestui aspect, deoarece emoția este cheia tuturor”, a adaugat Pierfranceso.