VIDEO Familie de bucureșteni: 14 ore cu un TICO, de 23 ani, pe GPL până în Kefalonia. Media: 80km/h

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 16.08.2022 - 18:45
Un bucureștean susține că a ajuns cu familia în Kefalonia cu un Tico pe GPL în 14 ore. / Foto: Ion Iliescu, Facebook
Un bucureștean susține că a ajuns cu familia în Kefalonia cu un Tico pe GPL în 14 ore. / Foto: Ion Iliescu, Facebook
Un bucureștean susține că a ajuns cu familia în Kefalonia cu un Tico pe GPL în 14 ore. / Foto: Ion Iliescu, Facebook

O familie de români a plecat pentru al cincilea an consecutiv cu un Daewoo Tico în vacanță în Grecia. De data aceasta, a optat pentru insula Kefalonia, aflată la peste 1.100 km de București, iar șoferul susține că a ajuns în 14 ore, cu tot cu vămi.

SHARE

„Cinci ani in Grecia cu același Tico!

Anul acesta am ales Kefalonia. Din ianuarie am găsit super gazda, 5 stele din 5 posibile si un pret bun pentru luna ianuarie, excelent la ce preturi sunt acum.

Drumul a fost dintr-o bucată (București-Nidry) și pentru că mă tot frământau tot felul de griji privitoare la drum, in noaptea dinaintea plecării am dormit numa' 5ore... Plecat pe la ora 19 din Pantelimon, masina plina ochi dar ceva mai ușoară ca in celelalte drumuri. Normal, berea mea, perna, mea, prosopul si cearceaful meu 😃

 
Am ajuns in port după fix dupa 14 ore cu tot cu opriri. 1140 km drum foarte lejer, putine masini, puține depășiri, puțin timp stat în vămi. Masina a mers PERFECT, PERFECT, PERFECT! Consum de Tico pe gpl, nu iti mai bati capul cu pretul combustibilului. Am bugetat 1000 de lei pentru vreo 3000km (jumătate din valoarea ei de piață 😃 )


Pe Tico l-am pregătit ceva mai intens pe partea de frane, (preventiv) i-am schimbat furtunele de frână (originale după 23 de ani) care arătau bine dar am văzut pe google maps ce diferențe de nivel este pe Kefalonia si am zis sa merg liniștit, plăcute de frana noi si aerul condiționat care a fost un noroc să găsesc piese pentru el si bineînțeles, o mare gaură in buget. Sper sa tina mai multe zile fata de cel de anul trecut care a cedat după 3 zile 😃 Mecanicul Ion a stat pana târziu în noapte să rezolve aerul condiționat dar pentru asta e super mecanic, nu?😃

 
După doi ani de Sithonia si Kasandra am zis că nu trebuie să am mari așteptări de la Kefalonia, ce poate fi atat de spectaculos? Dar....de cand ajungi in portul Fiskardo si te uiti apa aia de un albastru special, iti dai seama că ai pășit in paradis, drumul pana la gazda a fost numai cu ,,wow!"

Dupa ce scap de forma scaunului am sa fac mai multe poze si revin cu impresii. Viata e frumoasă cand sti să ți-o faci frumoasă 😍 Vacanță frumoasă să aveți!”, a postat utilizatorul „Ion Iliescu” pe pagina de Facebook Forum Grecia. 
 

Viteză medie de 95 km/h cu Tico cu GPL plin cu bagaje?

Indiferent de ruta aleasă pentru a ajunge în Grecia, prin Sofia – Kulata sau Makaza, conform Google Maps, din București până în Nydri, portul din Lefkada din care poți lua feribotul până în Kefalonia, drumul durează, fără niciun fel de oprire, nici măcar în vămi, între 13 și 14 ore.

Iar șoferul Tico-ului de 23 de ani vechime, dotat cu instalație de GPL, susține că a plecat din Pantelimon la „pe la ora 19.00” și a ajuns în Nydri, după ce a parcurs 1.140 de kilometri, „fix după 14 ore cu tot cu opriri”. Fără niciun fel de oprire, acest lucru s-ar traduce printr-o viteză medie de 81 km/h.

Dacă luăm în calcul măcar 2 ore de opriri (vămi, alimentare, etc.), viteza medie urcă la 95 km/h, ceea ce, practic, ar înseamna că Tico-ul de 23 de ani cu GPL și încărcat până la refuz cu bagaje, după cum se observă și din fotografiile postate pe Forum Grecia, a „zburat” mare parte din drum și cu viteze de 120 - 140 km/h, tranformându-se într-un fel de Porsche, BMW, Audi, de cel puțin vreo 150-200 de cai putere.

Lăsând la o parte aspectul timpului petrecut pe drum, contează aventura, experiența și mai ales faptul că familia a ajuns cu bine în destinația aleasă pentru relaxare și distracție.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te