Sandero RS a preluat noile linii trasate de Renault modelelor obișnuite Sandero și Logan destinate pieței sud-americane. Caroseria a rămas aproape identică cu cea folosită de Dacia Sandero. Dar mașina a primit blocuri optice cu tehnologie LED, jante de 17 inch cu design nou, de culoare neagră, și etrieri de frână vopsiți în roșu.
Cea mai importantă schimbare din punct de vedere optic a fost efectuată la nivelul blocurilor optice spate care, acum, se întind pe hayon și preiau câteva linii din arhitectura celor de pe Renault Megane.
Din punct de vedere tehnic, Sandero RS a rămas la fel: motor pe benzină aspirat de 2.0 litri și 150 de cai putere, cu plat la o cutie de viteze manuală în șase trepte, evacuare sport, suspensie sport, cu gardă la sol coborâtă cu 26 de milimetri, frâne cu discuri ventilate pentru toate roție (discuri cu diametrul de 280 mm pe față și discuri de 240 mm pe spate) și direcție electro-hidraulică întărită. Toate modificările sunt semnate de inginerii Renault Sport.
Renault Sandero RS are un preț de pornire 69.690 de reali în Brazilia (cca. 15.700 euro).