Organigramă cu 80 de posturi mai puține, la Primăria Timișoara. Sindicaliștii SLA merg în instanță

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 02.08.2021 - 16:25
Organigramă cu 80 de posturi mai puține, la Primăria Timișoara. Sindicaliștii SLA merg în instanță. / Foto: mediafax.ro

Liderul Sindicatului Liber al Angajaţilor (SLA) din Primăria Timişoara, Tiberiu Negrei, a anunţat că 33 de angajaţi au acţionat în instanţă instituţia, care a adoptat luna trecută o nouă organigramă prin care vor fi desfiinţate 80 de posturi, din care 10 sunt de conducere.

SHARE

Tribunalul Timiş a acceptat acţiunea de contencios administrativ şi fiscal a sindicatului, pentru "suspendare executare act administrativ", şi a fixat termenul pe data de 9 august.

Noua organigramă a intrat în vigoare de luni,2 august, şi, potrivit acesteia, apar funcţii noi, precum cele de grădinar-şef sau manager de cartier. De asemenea, conducerea instituţiei a anunţat, în luna iunie, că se vor face şi peste 100 de noi angajări, cu predilecţie pentru "profesionişti, la început de drum", după cum afirma primarul Dominic Fritz.

Citește și: Incredibilul succes al sportivei care a participat la Olimpiada de la Tokyo pe banii ei. A luat aur

Sindicatul a cerut dezbatere publică înaintea adoptării noii organigrame, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Consilieri locali, alţii decât cei de la USR PLUS, au comentat în şedinţa în care s-a votat noua organigramă că "primăria nu are nevoie de debutanţi, ci de profesionişti", dar proiectul primarului a fost votat.

"Ofer personalului din cadrul primăriei o şansă unică în ultimii 30 de ani, de a demonstra că ştiu, că pot, că vor să servească timişorenii şi oraşul. Sper să valorifice această şansă (...). Să lucrezi în Primăria Timişoara trebuie să redevină un statut de prestigiu în comunitate", spunea primarul Fritz.

Citește și: Tulpina Delta se răspândește în China. Orașul Wuhan, din nou afectat de pandemie

Primarul Dominic Fritz a redus numărul structurilor din primărie de la 27 la 17

Potrivit acestuia, pentru eficientizarea activităţii, în Primăria Timişoara se va reduce numărul structurilor de la 27 la 17. Totodată, au fost identificate 80 de posturi, "multe dintre ele vacante", care vor fi desfiinţate în vederea eficientizării. Zece dintre ele sunt posturi de conducere. 

Pe de altă parte, Biroul de presă al Primăriei Timişoara a explicat, atunci, că "dezbaterile publice se organizează în cazul în care există propuneri de acte normative (cu caracter general). Mai exact, propuneri care au impact asupra întregului oraş. Hotărârea referitoare la organigramă nu este un act normativ, ci este o acceptare a propunerii de organizare a aparatului funcţional al primarului şi are aplicabilitate doar asupra personalului din primărie". 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te