Dragoș Anastasiu: „Ce s-a întâmplat în ultimii zece ani cu imaginea României este o rușine“
Data publicării: 22.08.2018 • 16:09
Data actualizării: 29.08.2018 • 11:14

În încercarea de a elucida o parte dintre „misterele“ destinației turistice România, Newsweek România i-a adresat câteva întrebări lui Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines, una dintre cele mai puternice firme de turism din România și vicepreședintele ANAT.
Omul de afaceri vorbește despre cum statul român și-a luat mâna de pe mecanismele de garantare și „a aruncat pisica“ în curtea industriei în cazul transpunerii Directivei Europene 2302/2015, precum și despre lipsa unui instrument modern numit Partneriat Public-Privat pentru recrearea imaginii României turistice.
Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate!
Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână!
Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!
Nu mai este atât de relevant „unde“ ai fost, cât „ce experiențe ai avut“