M&S susţine că asemănarea celor două produse îi determină pe consumatori să creadă că au acelaşi standard şi profită de pe urma reputaţiei sale.
M&S a depus săptămâna aceasta o plângere în baza proprietăţii intelectuale la Înalta Curte.
Citește și: Vlad Voiculescu și-a numit șefa de cabinet în funcția de vice al Agenției Naționale a Medicamentului
Supermarketul cere Aldi să scoată produsul de la vânzare şi să nu mai vândă nicidată nimic asemănător.
El deţine trei mărci Colin, care, în opinia sa, are un caracter şi o reputaţie distinctive.
Produsul a fost lansat în urmă cu 30 de ani, iar felul în care arată nu a mai fost schimbat în mod substanţial din 2004, cu excepţia unor adaptări de Halloween şi Crăciun şi unor produse similare, precum Connie the Caterpillar.
”Noi ştim cât de specială este marca M&S pentru clienţii noştri şi că ei se aşteaptă numai la ceea ce este mai bun de la noi (...). Astfel, dorim să-i protejăm pe Colin, pe Connie şi să ne protejăm reputaţia noastră de prospeţime, calitate, inovaţie şi valoare”, declară un purtător de cuvânt.
Colin se află în centrul unui parteneriat în lupta împotriva cancerului cu asociaţia de caritate Macmillan, iar M&S a creat un produs Colin pentru evenimentul anual de strângere de fonduri World's Biggest Coffee Morning.
Prăjitura este un pandişpan cu lapte, ciocolată şi cremă de unt, acoperit cu ciocolată şi cu o faţă care zâmbeşte.
M&S este primul retailer care a vândut o prăjiturăîn formă de omidă, iar numeroase alte supermarketuri şi-au creat produse similare: Waitrose - Cecil, Sainsbury - Wiggles, Tesco - Curly şi Asda - Clyde the Caterpillar.
Citește și: Fostul prefect Berbeceanu, ironic cu Voiculescu: Înainte să te schimbe, iese Dacian și te laudă