Inovația lui Robert Negoiță: a amenajat locuri de parcare pe linia de tramvai

DE Andrei Mocanu | Actualizat: 30.03.2021 - 16:32
Robert Negoiță: a amenajat locuri de parcare pe linia de tramvai. Foto Club feroviar

Robert Negoiță, primarul Sectorului 3, a găsit „soluția” pentru numărul foarte mare de mașini din București: a trasat locuri de parcare pe linia de tramvai.

SHARE

Înainte să se apuce de acest demers, primarul Sectorului 3 nu a cerut avizul Societății de Transport București (STB), care acum îi cere să readucă situația la normalitate.

Robert Negoiță nu este la prima tentativă de a obstrucționa transportul pe șină, care este cel mai ecologic.

Primăria Sectorului 3 a trasat locuri de parcare pe linia de tramvai de pe Strada Dristorului de lângă stația de metrou cu același nume.

Posesorii de mașini, de bună credință, au plătit la Primărie tariful de parcare și apoi și-au lăsat mașinile acolo, legal din punctul lor de vedere. Mai ales că, la prima vedere, ar fi vorba de o linie de tramvai dezafectată, din moment ce nu este circulată zilnic.

Citește și: Autostrada de centură a Capitalei a început să capete formă și în teren

Linia respectivă face însă parte dintr-o buclă de întoarcere care este utilizată în situația de criză,  cum a fost cea de acum două săptămâni, când s-a produs o avarie la rețeaua Termoenergetica.

Câteva zile, linia inelară de tramvaie 1/10 a fost „spartă” în două de o lucrare la rețeaua de termoficare desfășurată pe Șoseaua Mihai Bravu. Tramvaiele au întors la Piața Iancului, respectiv în Depoul Dudești.

Citește și: Interlopul Rechinu i-a mulțumit președintelui Mexicului. Nu-i pasă de mandatul de arestare românesc

„Bucla de întoarcere de la Dristor a fost complet abandonată de STB, devenind peste noapte o parcare improvizată de Primăria Sector 3. PS3 a trasat marcaje de parcare peste șina de tramvai, lucru absolut inacceptabil, cu atât mai mult cu cât bulevardele pe care circulă mijloace de transport în comun ar trebui să fie în gestiunea Primăriei Generale.

Fără această buclă de întoarcere care și-a dovedit de multe ori utilitatea, STB n-a avut de ales decât să-și întoarcă tramvaiele în cadrul Depoului Dudești, fapt ce naște alte probleme”, scrie Club feroviar. (Mai multe detalii aici).

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.