Contractul pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai de pe bulevardul Barbu Văcărescu, între Șoseaua Ștefan cel Mare și Podul Băneasa, a fost atribuit în noiembrie 2023 asocierii Mari Vila Com – Electromontaj – Luxten pentru 130 de milioane de lei, iar șantierul a început pe 19 februarie 2024.
În 4 luni și jumătate, lucrările au avansat într-un ritm acceptabil, potrivit specialiștilor Asociației Metrou Ușor, termenul de execuţie a lucrărilor de 12 luni fiind fezabil.
Dar constructorul a făcut mai multe greșeli de execuție ce ar putea afecta durabilitatea și scopul lucrării.
Citește și: Când au apărut primele tramvaie în Țările Române? La început erau trase de cai
Cum a lucrat „Dorel” pe linia tramvaiului 5 din București: aliniamente greșite, traverse lipsă
„ [SEMNAL DE ALARMĂ]: Grave nereguli de execuție pe șantierul pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai din București, identificate de comunitatea Asociației Pro Infrastructură.
Citește și: VIDEO O limuzină Mercedes – Maybach, cel mai „șmecher” tramvai din București. Costă peste 300.000 €
Citește și: FOTO Cum a pus „Dorel” liniile noi de tramvai pe un bulevard? Tramvaiul nu încape, lovește stâlpii