Reabilitarea liniei tramvaiului 5 din București, între Ștefan cel Mare și Pod Băneasa, trebuie să fie gata în februarie, conform contractului și promisiunilor primarului general. Suntem aproape la mijlocul lui martie, însă, iar reluarea traficului e încă departe.
Lucrările de reabilitare a liniei tramvaiului 5 din București, numit și „tramvaiul corporatiștilor”, sunt în toi și avansează într-un ritm acceptabil, potrivit specialiștilor. Dar „Dorel” a greșit proiectul: aliniamente greșite stâlpi-traverse, traverse și distanțieri lipsă.
La aproape 4 luni de la startul lucrărilor de reabilitare a liniei tramvaiului 5, numit și „tramvaiul corporatiștilor”, din București, șantierul a avansat într-un ritm acceptabil, potrivit specialiștilor, iar dacă acesta va fi menținut termenul contractual ar putea fi respectat.
Gică Popescu, fostul fundaș al „Generației de Aur”, nu e șeic al străzilor ca fiul lui Mirel Rădoi care are un „tanc” de 450.000 euro. „Baciul” conduce un BMW Seria 7 de numai vreo 100.000 euro, dar depășește pe aceeași șină de tramvai ca Denis Rădoi și mii de alți șoferi.
Traficul pe bulevardul Barbu Văcărescu din București a fost paralizat în această dimineață. Un Logan de poliție cu mijloacele speciale de avertizare luminoase și sonore în funcțiune s-a înfipt într-un Ford Mustang, al cărui șofer a ieșit dintr-o parcare fără să-i dea prioritate.