„Într-un an plin de transformări, Proleasing Motors și-a adaptat strategia comercială și a inovat prin accelerarea procesului de digitalizare în interacțiunea cu clientul final și în operațiunile interne.
Întregul proces a dus la rezultate financiare consolidate și la păstrarea trendului ascendent al companiei. Per ansamblu, se remarcă stabilitatea succesului comercial prin cele peste 1.500 de autovehicule vândute.
Uşoara scădere a cifrei de afaceri de 5% raportată la 2019 a venit pe fondul fluctuației diviziei de service în contextul limitărilor de circulaţe la nivel naţional, efecte rapid contracarate de Proleasing Motors prin procesele de service organizate în baza conceptului no touch.
Parte din strategia câștigătoare a fost decizia de orientare către companiile mici și mijlocii şi către clientul de retail persoană fizică.
Cu o experiență de 20 de ani în retailul de autovehicule și aproape 20.000 de mașini vândute, Proleasing Motors promovează o creștere sustenabilă a portofoliului de produse și clienți.
Marca Hyundai a avut o creștere spectaculoasă în vânzări, astfel că în 2020 s-au vândut cu 41% mai multe mașini Hyundai decât în 2019, marcând un succes strategic pentru Proleasing Motors. Rezultatele comerciale înregistrate de Proleasing Motors arată eficiența strategiei alese, experienţa şi profesionalismul echipei.
Vânzările realizate de Proleasing Motors in 2020 pentru mărcile BMW şi Ford din portofoliul său de dealer, în acest an afectat de contextul pandemic au scazut mai putin decat media pietei, arătând, încă o dată, importanța experienței de achiziție și a serviciilor conexe pe care cumpărătorul le apreciază pe termen lung.
Cu o valoare a profitului anual de aproape 2.000.000 Euro într-un an puternic marcat de impredictibilitate și de schimbări în calendarul comercial, Proleasing Motors a realizat performanțe de brand și de vânzări care îi permit investiții în procesele viitoare de automatizare și digitalizare.
“Anul acesta ne-a demonstrat că seriozitatea și inovația duc la succes chiar și în momentele dificile. Cred că în viitorul apropiat producătorii vor trece la un model simplificat de distribuție, care, sub o formă sau alta se va desfășura online, nu numai din punct de vedere al interacțiunii între client și mașină.
În ceea ce privește activitatea de vânzări, intenționăm să investim în prezentarea virtuală a mașinilor din showroom și în desfășurarea interacțiunii dintre consultantul de vânzări și client prin intermediul tehnologiilor de comunicare la distanță”, a menționat Mihai Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.
Perspective 2021
Se înregistrează o ușoară scădere a consumului, iar asta se traduce și printr-o temporizare a planului de investiții, eforturile se vor concentra pe dezvoltarea portofoliului de produse și pe creșterea calității serviciilor, mai ales prin digitalizare.
Noutățile portofoliului de autovehicule vin din segmentul vehiculelor electrice și se aliniază tendințelor internaționale din industria auto.
Pentru divizia service, Proleasing Motors are în plan investiții pentru adaptarea proceselor de reparații la cerințele modelelor electrificate din portofoliul brandurilor pe care le reprezintă.”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.