Antreprenorul WeBuild a început lucrările de refacere a asfaltului pe Podul Brăilei, pe sensul de mers Tulcea-Brăila, urmând să continue pe sensul Brăila-Tulcea, a anunțat marți Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pe pagina sa de Facebook.
Cât vor ține lucrările la „Golden Gate”-ului Brăilei”? Anunțul CNAIR care stârnește furia șoferilor
Potrivit CNAIR, lucrările sunt programate să se încheie până pe 31 august, ceea ce va crea un nou haos pentru miile șoferi și turiști care tranzitează județele Brăila, Tulcea, respectiv Delta Dunării.
Acest lucru se adaugă la seria lungă de probleme create de lucrările la carosabil demarate exact în perioada vacanțelor, când traficul spre destinațiile de vară sunt mai solicitate decât în extrasezon.
Citește și: Bătaie de joc, față de navetiștii de pe Valea Oltului. Pierd 5 ore cu trenul. Grindeanu: „Îmi asum”
"Soluția aplicată de constructorul italian este cea din proiectul tehnic realizat de acesta. Această intervenție trebuie să respecte toți parametrii tehnici și toate normele de calitate necesare.
În cadrul lucrărilor, va fi refăcută hidroizolația din zonele afectate de operațiunile de frezare a asfaltului așternut anterior.
Citește și: VIDEO Podul peste Dunăre de 2.500.000.000 lei, închis parțial pentru reparații după doar un 1 an
Pe de altă parte, joi, 18 iulie 2024, va avea loc o discuție inclusiv cu acționarul majoritar și director general al WeBuild, Pietro Salini.
Această întâlnire are ca scop clarificarea situației tehnice a Podului suspendat de la Brăila," a notat CNAIR pe pagina de Facebook.
Citește și: VIDEO Podul de 2.500.000.000 lei de la Brăila, a III-a asfaltare în 11 luni. E pericol pentru șoferi
Podul de la Brăila este cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră. A costat peste 500 de milioane de euro, bani europeni.