Cât a plătit în 2017 Ministerul Turismului pentru promovarea României




Pe parcursul anului trecut, ministerul condus de Mircea Titus Dobre a cheltuit pentru promovare turistică și marketing 8,1 milioane de lei. Adică sub 2 milioane de euro. Mult? Puțin?
Unii ar spune puțin, prin comparație cu cele peste 5,5 milioane de euro pe care le-au investit vecinii bulgari sau cu cele aproape 13 milioane de euro pe care-i cheltuie grecii.
Alții ar spune mult, raportat la rezultatele înregistrate. În 2017, România a fost promovată ca destinație turistică, pe hârtie cel puțin, la 32 de târguri internaționale și opt târguri interne. Pentru 2018, ministerul la cârma căruia a fost instalat între timp Bogdan Trif are la dispoziție un buget aproape dublu pentru marketing și promovare turistică, dar proiectele ambițioase lipsesc cu desăvârșire.
Nu mai este atât de relevant „unde“ ai fost, cât „ce experiențe ai avut“