marți 07 octombrie
EUR 5.0916 USD 4.3652
Abonează-te
Newsweek România

Ce urmează în televiziunea pentru copii, după fenomenul Sesame Street?

Data publicării: 05.12.2019 • 11:45 Data actualizării: 06.12.2019 • 10:06
De la debutul său în 1969, zeci de milioane de copii au crescut și au învățat cu marionetele din Sesame Street - au dansat cu Elmo, și-au „plescăit” scrisorile cu Cookie Monster, au pus întrebări cu Big Bird și și-au exersat imaginația cu Abby
De la debutul său în 1969, zeci de milioane de copii au crescut și au învățat cu marionetele din Sesame Street - au dansat cu Elmo, și-au „plescăit” scrisorile cu Cookie Monster, au pus întrebări cu Big Bird și și-au exersat imaginația cu Abby
PROGRAM LIPICIOS Blue Clues&You aduce înapoi personaje preferate, precum Blue, Joe, Magenta, Mailbox și alții
PROGRAM LIPICIOS Blue Clues&You aduce înapoi personaje preferate, precum Blue, Joe, Magenta, Mailbox și alții
Joan Ganz Cooney în 2014 cu marionete vechi și noi
Joan Ganz Cooney în 2014 cu marionete vechi și noi
Puloverul îmbrăcat de domnul Rogers; King Friday, șeful programului Neighborhood of Make-Believe
Puloverul îmbrăcat de domnul Rogers; King Friday, șeful programului Neighborhood of Make-Believe
Autorul Angela C. Santomero
Autorul Angela C. Santomero

La a 50-a aniversare a îndrăgitului spectacol de televiziune, iată o o judecată referitoare la lucrurile care dau valoare unui program educațional și o analiză a direcției în care ne îndreptăm.

În urmă cu cincizeci de ani, o abordare revoluționară a televiziunii pentru copii a fost cea a lui Joan Ganz Cooney, creatorul Sesame Street, care a îndrăznit să creadă că televiziunea poate fi folosită în scopuri educaționale și că, făcând acest lucru, s-ar putea adresa tuturor copiilor.

Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!

Opiniile exprimate în acest articol sunt proprii autorului.

Mai multe articole din secțiunea Timp liber

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră