Dezvoltat pe baza modelului sport touring Kawasaki Ninja H2 SX, naked-ul Kawasaki Z H2 dispune de un propulsor de 998 de centimetri cubi similar, cu patru cilindri în linie, dar nu atât de nărăvaș.
În loc de 227 de cai putere, însă, acesta dezvoltă 197 de cai putere, la 11.000 de rotații pe minut, cu ajutorul compresorului mecanic.
Principalul atu al motorului supraalimentat față de unul aspirat este cuplul motor maxim mai mare (137 Nm / 8.500 rpm, în cazul lui Z H2) și elasticitatea datorată producerii acestuia începând de la turații mai joase.
Kawasaki Z H2 are un șasiu tubular din oțel, cu o arhitectură spectaculoasă, care, alături de carenajul minimal, cu design tăios și agresiv, fac ca motocicleta să pară inspirată din lumea SF a roboților din seria Transformers.
În ceea ce privește suspensia naked-ului, inginerii japonezi nu au optat pentru un sistem ajustabil electronic, ci pentru unul de tip „Big Piston Fork“, semnat de Showa, care poate fi ajustat convențional, cu șurubelnița și cheia.
Iar frânele provin de la specialiștii Brembo, care, pentru roata din față, de exemplu, au furnizat etrieri „M4.32“ cu patru pistonașe.
Kawasaki Z H2 este echipat cu sistem Bosch de control al tracțiunii și inerției, cu ABS inteligent, funcție de management al virajelor și mai multe moduri de condus, selectabile prin intermediul unui ecran TFT.