Editorul digital axat pe segmentul de cititori tineri a declarat că va continua să funcționeze, în timpul procesului de faliment.
Vice, cerere de intrare în faliment
Acesta a adăugat că „se așteaptă să devină o companie sănătoasă și mai puternică din punct de vedere financiar, în două-trei luni”.
Lansată în 1994, ca o revistă de nişă, numită Voice of Montreal, de Shane Smith, Gavin McInnes și Suroosh Alvi, Vice operează în prezent în peste 30 de țări, conform BBC.
Citeşte şi: First Republic Bank a intrat în faliment. Imediat s-a găsit un cumpărător de mare calibru
A fost vestită ca parte a avangardei companiilor care se pregăteau să perturbe peisajul media tradițional, cu un conținut nervos, axat pe tineret, care cuprindea publicaţii pe print, evenimente, muzică, online, tv și lungmetraje.
Citeşte şi: Virgin Orbit, firma de aerospaţiale a miliardarului Richard Branson, depune cererea de faliment
După o vizită la biroul firmei din Brooklyn, în 2012, mogulul mass-media Rupert Murdoch a postat pe Twitter:
„Cine a auzit de VICE media? Efort sălbatic și interesant de a-i câştiga pe milenialii care nu citesc sau nu urmăresc mass-media consacrate. Succes global.”