ROBOȚI Există câştigători şi există pierzători (IV)
Data publicării: 07.12.2018 • 16:50
Data actualizării: 07.01.2019 • 23:10

Maşinile care vând mâncare reprezintă o ameninţare în creştere la adresa multor lanţuri fast-food.
Kasey Lobaugh este şef de inovaţii în retail la Deloitte Consulting LLP. „Pierderea cotei de piaţă de către companiile tradiţionale de retail nu este doar o luptă între magazinele reale şi cele virtuale, cu vânzătorii cu amănuntul tradiţionali care pierd jocul comerţului online“, spune el. „Retailerii tradiţionali sunt de asemenea provocaţi de ceea ce numim «muşcători de glezne»“, companii mici şi active care – graţie tehnologiei – pot ajunge la consumatori fără o cheltuială masivă de capital.
Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate!
Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână!
Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!
Maşinile înţeleg lumea oamenilor mult mai bine decât o făceau în trecut