duminică 07 septembrie
EUR 5.0787 USD 4.3463
Abonează-te
Newsweek România

ROBOȚI Există câştigători şi există pierzători (IV)

Data publicării: 07.12.2018 • 16:50 Data actualizării: 07.01.2019 • 23:10
Maşini care vând mâncare, mai active inclusiv în mediul online decât lanţurile fast-food. Foto Getty Images
Maşini care vând mâncare, mai active inclusiv în mediul online decât lanţurile fast-food. Foto Getty Images

Maşinile care vând mâncare reprezintă o ameninţare în creştere la adresa multor lanţuri fast-food.

Kasey Lobaugh este şef de inovaţii în retail la Deloitte Consulting LLP. „Pierderea cotei de piaţă de către companiile tradiţionale de retail nu este doar o luptă între magazinele reale şi cele virtuale, cu vânzătorii cu amănuntul tradiţionali care pierd jocul comerţului online“, spune el. „Retailerii tradiţionali sunt de asemenea provocaţi de ceea ce numim «muşcători de glezne»“, companii mici şi active care – graţie tehnologiei – pot ajunge la consumatori fără o cheltuială masivă de capital.

Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!

Maşinile înţeleg lumea oamenilor mult mai bine decât o făceau în trecut

Mai multe articole din secțiunea Internațional

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră