O brutărie de familie, înființată acum 56 de ani, intră în faliment. Proprietarii nu au reușit s-o mențină competitivă astfel că angajații pleacă acasă.
Este vorba despre o brutărie din Germania. Aceasta crește numărul falimentelor din ultima vreme. Tot mai multe companii și mici și mari afaceri au fost obligate să se închidă lăsând pe drumuri mii de angajați.
Firmele care au ales să spere în redresare au redus din cheltuieli. Multe astfel de cheltuieli se referă tot la angajați. Au fost disponibilizați foarte mulți.
O brutărie înființată acum 56 de ani, intră în faliment. ”Oamenii vor pâine ieftină”
Acum a venit rândul unei brutării de familie fondată în 1969. De-a lungul timpului, compania a reușit să se extindă la șapte sucursale suplimentare.
Citește și: Concedieri masive la cea mai mare bancă din Europa. Demiteri în loc de bonusuri. Care e motivul?
Dar se pare că tradiția, măiestria autentică și pasiunea nu au fost suficiente pentru a menține brutăria. La sfârșitul lunii februarie, afacerea de familie a dat faliment. Cei cincizeci de angajați și-au susținut activ angajatorul și au muncit și mai mult decât înainte. Dar, din păcate, nimic din toate acestea nu a ajutat. Brutăria trebuie să se închidă, scrie karlsruhe-insider.de.
O brutărie înființată acum 56 de ani, intră în faliment. ”Oamenii vor pâine ieftină” - Foto: Freepik (rol ilustrativ)
Astfel, operațiunile la toate cele șapte filiale de panificație Wiskandt au încetat. Deși încă mai existau mari speranțe la sfârșitul lunii februarie că un plan bun de restructurare ar putea ajuta brutăria să se ridice pe picioare, această speranță a fost acum distrusă.
Citește și: Faliment răsunător. Un cunoscut lanț de restaurante se închide. Nu credea că nu se redresează
Întrucât unei întreprinderi nu i se permite să facă datorii în timpul procedurii de insolvență, soarta brutăriei familiei este pecetluită. Administratorul insolvenței a explicat că inițial speraseră să poată readuce compania pe o bază financiară sănătoasă.
Dar timpul a arătat că presiunea competitivă a marilor lanțuri de panificație și a produselor de panificație oferite în supermarketuri și magazine cu discount este prea mare pentru afacerile tradiționale.
Citește și: O fabrică de bere intră în faliment dintr-un motiv bizar. Cine s-ar fi gândit că îi aduce sfârșitul?
Clienții preferă să aleagă produse mai ieftine, ceea ce înseamnă că măiestria autentică pur și simplu nu mai este profitabilă.
Se dorea o altă dezvoltare, dar fără un investitor planul de reamenajare nu mai putea fi menținut. Acum, accentul principal este de a ajuta angajații să își găsească un nou loc de muncă.