Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare?

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 16.02.2024 - 16:22
Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare? - Foto: Parth Social / imagine cu caracter ilustrativ
Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare? - Foto: Parth Social / imagine cu caracter ilustrativ

Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare? Anul trecut au câștigat din marketing peste 20 de milioane de euro.

SHARE

Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare? Anul trecut au câștigat din marketing peste 20 de milioane de euro.

Influenceri verificați de Comisia Europeană

Uniunea Europeană este îngrijorată cu privire la impactul din ce în ce mai puternic pe care îl au creatorii de conținut din social media atât asupra sănătății fizice și a celei mentale, dar și asupra politicii sau răspândirii dezinformărilor.

Citește și: Una din cele mai frumoase femei din România a fost curtată de Botezatu și Becali, Cu cine se iubește

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te