Cum sprijină marile branduri site-urile nesigure generate de inteligența artificială

DE Zack Fishman | Actualizat: 20.08.2023 - 11:55
News Guard evaluează credibilitatea site-urilor de știri și urmărește dezinformarea online newsguardtech.com
FĂRĂ DINȚI În ciuda politicilor Google care interzic conținutul autogenerat de tip „spam“, 90 la sută dintre reclamele livrate către NewsGuard au provenit de la Google Ads

NewsGuard a identificat 141 de branduri care alimentează cu bugete de publicitate programatică site-uri de știri cu informații de calitate scăzută, care funcționează cu o supraveghere umană redusă sau chiar inexistentă.

SHARE

Marile branduri globale susțin proliferarea site-urilor de știri și informații generate de inteligența artificială (UAIN) care nu sunt de încredere. O analiză News Guard a constatat că firm...

Articol premium

Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te