Ford pariază în continuare pe celebritatea fostelor sale modele termice în ofensiva electrică. După declinarea Mustang-ului în Mustang Mach-E, a înviat modelul Ford Capri, supranumit „Mustang-ul de Europa” în anii săi de glorie, sub formă de SUV coupe pe baterii.
O modă prinde contur, inclusiv printre marii producători dornici să-și facă imagine în lumea conectată la priză, deși nu este „ortodoxă“, mai ales printre pasionații puriști: restaurarea mașinilor clasice și schimbarea ADN-ului acestora prin conversie 100% electrică.
Ford Mustang, cea mai vândută mașină sport din Statele Unite, în ultimii 50 de ani, și din Europa, în ultimii trei ani, a aniversat exemplarul cu numărul 10 milioane. Mașina care a bifat borna este un Mustang GT Convertible V8 de 450 de cai, cu transmisie manuală în șase trepte.
Ajuns la cea de-a 8-a ediție modernă, Concursul de Eleganță de la Sinaia, în aceeași atmosferă regală a Palatului Peleș, tinde să devină un fenomen în inimile pasionaților de automobile clasice din Europa de Est.