Un inginer român a inventat roadster-ul modern cu motor spate înaintea lui Porsche 356, „tatăl” lui Porsche 911. Și avea și propulsor turbo! Prototipul a fost botezat „M.R.” și a văzut lumina zilei în 1945. Dar, din păcate, pe fondul Războiului a rămas doar un proiect.
Povestea celei mai vândute mașini sport din lume, poreclită „Pony car”, a început pe 17 aprilie 1964 și a ajuns la a 7-a generație. În ciuda electrificării, legenda continuă doar cu un sunet inconfundabil de motor V8 aspirat pe benzină.
Realizatorul radio și TV Mihai Morar și-a împlinit, probabil, un vis din tinerețe, când nu avea niciun leu și aștepta în gară pachetul de la mama. Și-a cumpărat o supermașină, un Porsche 911. N-a avut bani de una nouă, așa că a luat-o SH. Dar tot a dat peste 100.000 € pe ea.
Un „pilot” bucureștean a vrut să vadă cum stă mașina sa sport pe curbe și a sfârșit în parapetul tramvaiului 41.
O mașină sport, precum Ford Mustang, e de două ori mai ieftină în SUA decât în România și de 4 ori mai scumpă în Norvegia.