O decizie a justiției românești, de la sfârșitul ultimei zile a săptămânii trecute, redeschide calea invaziei României de către trenurile chinezești de mare viteză, respinse acum patru ani. Decizia venea în urma unei decizii a guvernului, după temerile exprimate de UE și SUA
Piesele chinezești par a fi cheia succesului un preț competitiv în transporturi. Așa au ajuns chinezii să facă trenuri de 4.700.000 € bucata la Arad, ce ar putea intra în serviciul CFR pe ruta Brașov - București - Constanța.
Ultimul termen pentru punerea în circulație în București a celor 100 de tramvaie Astra Arad, a căror achiziție este finanțată de UE, anunțat de primarul Nicușor Dan sună vag: zilele acestea. Contractul a fost presărat de multe presiuni, concesii și complicități.
Autoritatea Feroviară Română (AFER) a omologat noile tramvaie făcute de Astra Arad, ceea ce înseamnă că, dacă recepția nu va fi amânată, pe 1 decembrie, ar putea ieși pe trasee.
Primăria Capitalei trebuie să reevalueze ofertele depuse pentru cumpărarea a 100 de tramvaie, după ce Curtea de Apel București a menținut, definitiv, decizia prin care se anula rezultatul licitației.