Promis de PSD-Dragnea din 2016, Drumul Expres Ploiești – Focșani nu are nici studiu de fezabilitate

DE Alex Darvari | Actualizat: 05.06.2020 - 17:58
Inquam Photos

Programul de Guvernare PSD 2017 -2020 tinde să devină un adevărat manual al promisiunilor neonorate din România.

SHARE

La finalul anului 2016, PSD a câștigat zdrobitor alegerile din România cu aproximativ 45% din voturi. Nu doar opoziția a performat extrem de slab, dar oamenii au creditat PSD pe baza promisiunilor strânse în Programul de Guvernare. Modernizarea școlilor, construirea a opt spitale regionale, construirea autostrăzii spre munte, Moldova, Sibiu – Pitești, Craiova – Pitești au fost doar câteva dintre promisiunile care au luat votul alegătorilor. Niciun mare proiect promis de PSD-Dragnea nu s-a realizat.

Dar au existat eșecuri mai puțin mediatizate apărute în urma promisiunilor neonorate de mai sus.

În programul de Guvernare 2017 – 2020, la capitolul:

1.     „Transportul rutier

Guvernul (PSD n.red.) susține dezvoltarea infrastructurii de transport rutier, construcţia unei reţele eficiente de autostrăzi, drumuri expres, şosele care să facă legătura între regiunile României, precum şi între România şi alte state, prin continuarea proiectelor, în special a proiectelor susţinute prin MasterPlan, aferente coridoarelor rutiere de legătură strategică, a inter-coridoarelor, a şoselelor de centură, a transportului entrue, de interes entrue. Dezvoltarea entrue echilibrată, eliminarea decalajelor, un entru entrue de gestionare şi întreţinere a tuturor drumurilor naţionale sunt esențiale entru dezvoltarea transportului rutier.

În vederea dezvoltării transportului rutier, Guvernul susține următoarele investiții (…):

Coridorul IX paneuropean, prin realizarea unor tronsoane de drum/valoare entrue:

Drumuri expres: Ploieşti-Buzău (254,800 mil Euro), Buzău – Focşani (282,36 mil. Euro), Focşani – Bacău (428,3 mil Euro), Bacău – Paşcani (388,95 mil Euro)”.

Care e realitatea

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat în data de 22.05.2020 Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 3/14.05.2018, pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteză Ploiești – Buzău”. Prin acest act se modifică valoarea contractului.

De asemenea, CNAIR a semnat în data de 22.05.2020 Actul Adițional nr.2, la Contractul de Finanțare nr. 4/14.05.2018, pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum expres Buzău- Focsani”, (cod SMIS 2014+115750).

Prin acest act se modifică valoarea contractului.

Ce a promis Dragnea nici măcar nu se întrevede, dat fiind că Drumul Expres Ploiești – Focșani nu este terminat nici măcar pe hârtie.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te