Poșta Română a investit 19 milioane de lei pentru a cumpăra 200 de mașini. 20 rămân în București

DE Bianca Iosef | 21.01.2023 - 12:58
Mașină Poșta Română- Foto: FACEBOOK

Poşta Română a cumpărat 200 de maşini, iar valoarea acestei investiţii este de 19 milioane de lei, a declarat, sâmbătă, directorul general Compania Naţională Poşta Română, Valentin Ştefan.

SHARE

„Poşta Română se deschide, Poşta Română vrea să arate că este parte din viaţa românilor în fiecare zi şi ce se întâmplă aici este un exemplu. Am achiziţionat 200 de maşini care reprezintă undeva cam la 20% din parcul auto, îl vom înlocui, îl modernizăm. Achiziţia este în valoare de aproximativ 19 milioane de lei şi este un prim pas în modernizarea şi creşterea mobilităţii companiei”, a afirmat Valentin Ştefan.
 
El a mai afirmat că Poşta Română nu trebuie doar să se modernizeze, ci trebuie să şi crească.

Citește și: Predoiu: DNA a făcut şi în ultimii ani eforturi de a-şi îndeplini atribuţiile stabilite de lege
 
„Maşinile vor fi împărţite după nevoie, cel mai probabil în Bucureşti vor rămâne cam 10%. (…) Parcul auto vechi se va reînnoi, înlocuim maşini vechi de 15 ani cu acestea noi. Nu ne oprim aici, mergem mai departe pentru că Poşta Română nu trebuie doar să se modernizeze, trebuie să şi crească aşa că avem planuri mari”, a explicat directorul general al Poştei Române.

Citește și: Bărbatul alături de care Halep a fost pozată la Dubai. Legături cu Mouratoglou care a abandonat-o
 
Întrebat cât de vechi este acum parcul auto al Poştei Române, Valentin Ştefan a răspuns: „O bună parte din maşini au fost achiziţionate în ultimii ani, cam o treime sunt cumpărate în ultimii doi, trei ani, restul mai vechi”.
 
El a mai fost întrebat dacă înnoirea parcului ajută şi la diversificarea serviciilor Poştei Române.
 
„Înnoirea parcului ne ajută la îmbunătăţirea calităţii. Poşta Română cred că are mult prea multe produse, din contră trebuie să reducem numărul de servicii şi produse şi să ne specializăm pe câteva produse bune şi acolo să oferim calitate.  Este o renunţare naturală aş putea spune. Sunt unele volume care scad, poşta clasică, tot ce înseamnă scrisori, este în scădere de mai bine de zece ani şi ne aşteptăm ca în următorii cinci-zece ani să nu mai reprezinte o linie de business semnificativă şi evident trebuie să facem coletărie. Ne dorim foarte mult să avem un cuvânt de spus cât mai puternic în tot ceea ce înseamnă curierat în România”, a mai afirmat directorul general al Poştei Române.
 
El susţine că această companie are forţa să se bată cu firmele de curierat existente pe piaţă.
 
„Acum zece ani era invers Poşta este un colos şi toate aceste companii mici, locale se luptau cu Poşta Română. Nu am nicio temere că Poşta Română poate să ajungă din nou acolo unde este locul, în vârf. Până la urmă avem cea mai mare cifră de afaceri din industrie, avem cel mai puternic acţionar – statul român şi avem poate cei mai minunaţi angajaţi – poştaşii”, a mai adăugat Valentin Ştefan.
 
Acesta a precizat că investiţia de 19 milioane de lei a fost suportată o parte din bugetul companiei şi o parte dintr-un credit la Eximbank, scrie News.ro.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te