Nu știe dacă a ajuns abonat Hidroelectrica. Contract, trimis de 6 luni, fără răspuns. Ce e de făcut

DE Alex Darvari | Actualizat: 21.02.2023 - 15:56
Nu știe dacă a ajuns abonat Hidroelectrica - Foto: Pexels / Burak The Weekend
Nu știe dacă a ajuns abonat Hidroelectrica - Foto: Pexels / Burak The Weekend

Spre furnizorul de electricitate Hidroelectrica au migrat foarte mulți români urmare a prețului mic practicat. Compania are probleme nu doar în emiterea facturilor, ci și în semnarea unor noi contracte. Și aici întârzierile sunt de kuni de zile.

SHARE
`Am trimis actele anul trecut în noiembrie pentru contract la Hidroelectrica. De atunci nu am primit nici un semn de la ei. Nici măcar confirmarea ca am devenit client Hidroelectrica
La telefon nu răspunde nimeni. La email nici atât.
 
 
Ce fac dacă sunt posesor de card de energie și vreau sa plătesc cu acel card curentul?~, potrivit unui utilizator de pe FB

Cineva îl încurajează spunându-i că respectivele carduri de energie sunt valabile până în decembrie 2023. Astfel, încât utilizatorul poate plăti și lunile viitoare. Problema este că există abonați Hidroelectrica care nu au primti facturi de un an de zile. 

Citește și: Ce a fost sfătuit un client care a vrut să „plece” de la Hidroelectrica, sătul să aștepte facturile

Nu știe dacă a ajuns abonat Hidroelectrica

„Hidroelectrica nu trimite confirmari. Doar emailul cu contractul si documentele semnate online trebuie sa le primiti si acela trebuia sa il fi primit pana acum daca nu sunati sa il cereti. Pentru confirmare trebuie sa apelati la alte surse: posf.ro, distribuitor, vechiul furnizor.

Plata cu cardul de energie va presupune rabdare. Am mai discutat cu cineva pe tema asta pe grup , si din ce am gasit pe net se pare ca va fi valabil pana in decembrie 2023. Sa speram ca vor ajunge facturile pana atunci. Probabil daca nu se misca nimic pana in aprilie sa se vada o anumita frecventa de emitere a facturilor va trebui sa faceti sesizari la ANRE si anpc pentru a le obtine”, susține un utilizator.

Un utilizator spune spune că a avut surpriza să constate că deși a depus cererea de abonament, aceasta nu a fost procesată.

„Si noi am semnat un contract in octombrie si ei nu au transmis notificarea la vechiul furnizor si am facut sesizare la ei si au zis ca nu este valabil contractul ,nu stim cui sa ne adresăm ,in fiecare lună am transmis index ,primeam email de confirmare.”

Și o posibilă soluție:

„O confirmare simpla obti daca in perioada de transmitere index intri pe pagina lor introduci CNP si ar trebui sa primești pe mail un cod de autentificare cu adresa locului de consum. Luna asta perioada este începând cu 22 feb. până la 26 februarie.”

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te