Cineva îl încurajează spunându-i că respectivele carduri de energie sunt valabile până în decembrie 2023. Astfel, încât utilizatorul poate plăti și lunile viitoare. Problema este că există abonați Hidroelectrica care nu au primti facturi de un an de zile.
Citește și: Ce a fost sfătuit un client care a vrut să „plece” de la Hidroelectrica, sătul să aștepte facturile
Nu știe dacă a ajuns abonat Hidroelectrica
„Hidroelectrica nu trimite confirmari. Doar emailul cu contractul si documentele semnate online trebuie sa le primiti si acela trebuia sa il fi primit pana acum daca nu sunati sa il cereti. Pentru confirmare trebuie sa apelati la alte surse: posf.ro, distribuitor, vechiul furnizor.
Plata cu cardul de energie va presupune rabdare. Am mai discutat cu cineva pe tema asta pe grup , si din ce am gasit pe net se pare ca va fi valabil pana in decembrie 2023. Sa speram ca vor ajunge facturile pana atunci. Probabil daca nu se misca nimic pana in aprilie sa se vada o anumita frecventa de emitere a facturilor va trebui sa faceti sesizari la ANRE si anpc pentru a le obtine”, susține un utilizator.
Un utilizator spune spune că a avut surpriza să constate că deși a depus cererea de abonament, aceasta nu a fost procesată.
„Si noi am semnat un contract in octombrie si ei nu au transmis notificarea la vechiul furnizor si am facut sesizare la ei si au zis ca nu este valabil contractul ,nu stim cui sa ne adresăm ,in fiecare lună am transmis index ,primeam email de confirmare.”
Și o posibilă soluție: