duminică 05 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

În nebunia facturilor la energie, ANRE aruncă 2 milioane de euro pe o campanie de informare

Data publicării: 09.01.2023 • 17:41 Data actualizării: 09.01.2023 • 17:52
Factură gaze / Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Factură gaze / Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) alocă 10 milioane de lei (cca. 2 mil. euro), fără TVA, pentru achiziţia de servicii de campanii de publicitate pentru informarea clienților despre drepturile lor.

ANRE a decis să aloce 10 milioane de lei, fără TVA, pentru achiziţia de servicii de campanii de publicitate, contractul urmând să fie încheiat pe o perioadă de opt luni, potrivit unui anunţ de participare postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Conform sursei citate, obiectul achiziţiei se referă la o campanie de informare a clienţilor finali de energie electrică şi gaze naturale cu privire la drepturile lor, inclusiv dreptul de a schimba furnizorul de energie fără costuri suplimentare.

Citește și: Ce a făcut românca de pe lista "Most Wanted" din Europa. Dată în urmărire acum 10 ani

"Întreaga campanie va fi împărţită pe două perioade, care la rândul lor vor include câte trei etape, după cum urmează: I etapă - concept şi creaţie, II etapă - producţie, III etapă - difuzare şi promovare.

Campania se va desfăşura prin următoarele canale: mass-media audiovizuală - difuzarea spoturilor video pe posturi TV; difuzarea spoturilor audio pe staţii radio; distribuirea materialelor advertoriale pe portalurile de ştiri online; mediul online - organizarea de conferinţe/simpozioane cu experţi/influenţatori/formatori de opinie, din mediul online de specialitate; derularea campaniei Google Ads în Reţeaua de Display Google pe site-uri ce difuzează ştiri de specialitate (aferente sectorului energiei) şi generale; social media - distribuirea spoturilor video scurte în cadrul reţelelor de socializare; promovarea materialelor aferente campaniei pe reţele de socializare (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIN, Twitter)", precizează anunţul.

Citește și: Fost vicepreşedinte al ANRP, trimis în judecată de DNA. A dat acces unor persoane la informații

Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pe criteriul celui mai bun raport calitate - preţ, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20 februarie 2023, ora 15:00.

Potrivit anunţului, ofertantul trebuie să facă dovada că a finalizat în ultimii trei ani, împliniţi la data termenului limită pentru depunerea ofertei, menţionat în anunţul de participare, servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentei achiziţii, cu o valoare cumulată de minim 10 milioane lei, fără TVA, la nivelul unuia sau maxim a trei contracte.

"Prin servicii similare se înţeleg servicii de informare în mass-media audiovizuală, mediul online şi social media", se precizează în document, relatează Agerpres.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră