FAVI își schimbă CEO-ul. Marie Hejlová preia conducerea companiei


Cel mai mare motor de căutare de mobilă din Cehia, FAVI, anunță o schimbare în conducerea companiei. Noul CEO devine Marie Hejlová, care activează în companie încă de la înființare.
Marie Hejlová a condus departamentul de marketing al FAVI și a contribuit la strategia generală de dezvoltare a firmei. Ea îl înlocuiește pe Jan Sellers-Zajíc, care a condus compania timp de 9 ani.
FAVI își schimbă CEO-ul. Marie Hejlová preia conducerea companiei
„Marie cunoaște FAVI de la A la Z – a ajutat la construirea lui încă din primele zile și a fost mereu prezentă în toate momentele importante.
Viziunea ei asupra produsului, pieței și a ceea ce au nevoie clienții și partenerii noștri de afaceri este unică. De aceea predau conducerea firmei cu încredere deplină în ea”, spune fostul CEO, Jan Sellers-Zajíc.
Ambii fondatori, Jan Sellers-Zajíc și Radomír Hejl, rămân în continuare implicați activ în direcționarea firmei ca membri ai boardului și vor continua să sprijine dezvoltarea strategică a acesteia.
Noul CEO, Marie Hejlová, a făcut parte din echipă încă de la fondarea firmei, în anul 2016, unde a condus departamentul de marketing.
Sub conducerea ei, brandul s-a extins în douăsprezece țări europene și s-a consacrat ca un jucător cheie pe piață.
„Pentru mine, FAVI nu este doar un loc de muncă, ci o chestiune de suflet. Aștept cu nerăbdare să continuăm să ajutăm comercianții de mobilă să crească și, în același timp, să dezvoltăm experiența clienților, pe care dorim să o consolidăm în anii următori și datorită utilizării AI”, spune Marie Hejlová.
Creștere stabilă și o poziție puternică pe piață
FAVI a luat naștere ca un proiect startup al antreprenorilor Jan Sellers-Zajíc și Radomír Hejl. Astăzi, este cel mai mare agregator online specializat pe mobilă din Cehia, cu o audiență lunară de peste 10 milioane de utilizatori și o ofertă de la mai mult de 2.000 de comercianți din întreaga Europă. Pe lângă piața cehă, unde se numără printre primii 5 cei mai importanți jucători din domeniul mobilierului, FAVI este un jucător de seamă și în Ungaria, Slovacia și Croația.
Datorită modelului său, FAVI aduce magazinelor online venituri de aproximativ 5 miliarde de coroane anual.
Compania face parte din EMMA Capital, un grup de investiții care se concentrează pe sprijinirea firmelor în procesul lor de creștere și dezvoltare.
Noul director de marketing și planurile pentru viitor
De acum, departamentul de marketing al FAVI va fi condus de Jakub Macenauer, care până acum a ocupat funcția de Head of Performance și Marketing Expansion Manager.
În prezent, el lucrează la realizarea unui nou spot TV, produs cu ajutorul tehnologiilor avansate de inteligență artificială.
În anii următori, FAVI intenționează să își consolideze și mai mult brandul puternic și să-l dezvolte.
„Ne dorim să aducem clienților mai multă emoție și inspirație. Să fim alături de ei din momentul în care încep să-și imagineze un nou interior, trecând prin etapa de căutare a pieselor potrivite, până la achiziția finală.
Pe scurt, să acoperim întregul lor ‘ciclu al alegerii mobilierului’ și să le fim ghid la fiecare pas”, explică Macenauer.