Prin ce coșmar trece un șofer care și-a cumpărat o mașină la mâna a doua? ”Nu se vedea problema”

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 23.07.2024 - 10:34
Prin ce coșmar trece un șofer care și-a cumpărat o mașină la mâna a doua? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)

Un bărbat care și-a cumpărat o mașină la mâna a doua nu a ajuns cu ea acasă. S-a stricat după 100 de kilometri. Acum vrea să-și recupereze paguba. Mulți spun că acest lucru este aproape imposibil.

SHARE

Un bărbat care și-a cumpărat o mașină la mâna a doua nu a reușit nici măcar să ajungă cu ea acasă. S-a stricat pe autostradă, spre București. 

A trebuit s-o urce pe platformă. La servis a constatat că reparația îl costă jumătate din prețul mașinii. 

Prin ce coșmar trece un șofer care și-a cumpărat o mașină la mâna a doua? ”Nu se vedea problema”

Șoferul a povestit această situație pe o rețea de socializare. Omul vrea să-și recupereze paguba dar pare greu de realizat acest lucru. 

”Bună ziua, dacă am cumpărat o mașină din Olt, Slatina și s-a stricat după 10 minute de mers pe autostradă, ce pot face? Nu ne-am înțeles deloc cu persoanele respective și a trebuit să o ducem pe platformă până la București, tot pe banii noștri. Problema fiind la motor, costă jumătate din prețul mașinii cumpărate”, a povestit bărbatul pe un grup de socializare.

Citește și: Apel disperat al unui român aflat în vacanță în Grecia. Ce a pățit la mașină? ”Am o problemă mare”

Oamenii au reacționat la postarea lui. Mulți i-au spus că e o pierdere de timp să încerce să recupereze banii și că va rămâne cu paguba. 

”Sunt vânzător de mașini și îți spun ca nu poți face nimic !

1 aveai dreptul la verificare în ce service dorești !
 
2 este sh
 
3 îți pot strica orice mașină în 5min pe ceas
 
4 omul poate susține ca ți-a zis de problemă și ți-a scăzut din preț !
 
Asta este data viitoare încearcă să cauți o mașină cu garanție fie ia și sh !”, a comentat cineva.
 
Păgubitul susține că nu a descoperit această problemă în service și a povestit cum a rămas cu mașina înțepenită pe autostradă. 
 
”A apărut martorul de ulei în bord, după un minut a ieșit fum de sub capotă și a curs tot uleiul din ea. Nu s-a mai mișcat de atunci, doar pe platformă”, a spus acesta. 
 
 
”Și eu am întâmpinat o situație asemănătoare este o procedura care durează foarte mult timp, dosare uitate cu ani prin sertare și verdictul final a fost că omul nu are nici o vină pentru că nu a știut.. așa că slabe șanse...” a spus un utilizator al grupului.
 
Altul spune că aceasta trebuie luată ca pe o lecție de viață.
 
”O lecție din care veți trage învățăminte. Cereți să faceți o verificare la un service ales de voi, faceți o probă de drum în care sa "trageți" de mașină cat puteți.
 
Nu am înțeles ce a cedat dar o bielă, un piston sau bolț de piston se pot rupe oricând și nu sunt simptome înainte. Nu am înțeles ce a picat la acel motor, poate mă lămuriți.
 
De regula se ascund uzuri mari la cuzineți, arbori prin folosirea unui ulei mai gros sau ulei amestecat cu vaselină, scoaterea becurilor din bord care indică anumite anomalii în funcționare și cam atât”.
 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te