Noua utilitară Opel Combo va fi disponibilă, ca și MPV-ul Combo Life, în două versiuni de caroserie. Cea scurtă, cu lungimea de 4,40 m, un ampatament de 2.785 mm și o sarcină utilă de până la 1.000 kg, oferă un volum de încărcare de 3,3 - 3,8 m3, în care pot fi depozitate cu ușurință uneltele cu o lungime de până la 3.090 mm. Cei care au nevoie să transporte articole și mai lungi, dar nu vor să ia versiunea lungă, pot comanda modelul cu uși batante și trapă, aceasta permițând transportul articolelor care cântăresc până la 100 kg, sub un anumit unghi, fără a lăsa deschise ușile spate. Iar cea lungă are de 4,75 m lungime, un ampatament de 2.975 mm și un volum de încărcare de până la 4,4 m3.
De asemenea, ”van”-ul poate transporta și echipament de lucru cu lungimea de până la 3.440 mm. Iar Combo-ul lung oferă și o versiune ”crew cab”, cu cabină pentru o echipă de cinci oameni și spațiu separat pentru unelte și materiale.
Indiferent de versiunea de caroserie, între pasajele roților spate există suficient spațiu pentru ca un motostivuitor să doi europaleți. Iar pragul de încărcare de 557 mm reprezintă un avantaj major. Marfa este în siguranță, putând fi ancorată cu ajutorul celor șase inele de ancorare de pe podea și altora patru opționale, fixate la înălțime medie.
Dotări unice în segment
Cum și șoferii de ”dube” au nevoie de confort și siguranță, Combo de marfă moștenește MPV-ul Combo Life și dă tonul în segment cu volan încălzit, cameră video pentru marșarier și cameră video laterală dreapta. Aceasta, după activarea semnalizatorului, afișează imaginea laterală de pe partea pasagerului, eliminând unghiul mort.
De asemenea, noul Combo dispune, printre altele, de sistem de avertizare privind o coliziune frontală, cu detectarea pietonilor și frânare automată de urgență, asistent pentru menținerea benzii de circulație, sistem de control la deplasarea în pantă sau sistem de detectare a somnolenței șoferului.
Probabil una dintre cele mai utile dotări de pe Combo este indicatorul de supraîncărcare. Sistemul măsoară automat greutatea prezentă la bord încă de la pornirea motorului. Alternativ, șoferul îi poate solicita sistemului pe bază de senzori să măsoare încărcătura de pe punți prin apăsarea unui buton. Un semnal LED alb se aprinde dacă greutatea depășește 80% din sarcina utilă permisă. Dacă greutatea depășește limita superioară, se va aprinde un semnal sub forma unui semn de exclamare portocaliu.