A 3-a generație Opel Vivaro Combi schimbă platforma și oferă 9 locuri și trei lungimi de caroserie

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 26.05.2020 - 17:52

Din 2001, Vivaro și-a câștigat renumele de transportator de marfă sau “birou pe roți”, cu aproximativ un milion de unități ieșite de pe linia de asamblare. Iar acum, cea de-a 3-a generație a utilitarei Opel de segment mediu plusează cu tehnologie și trei lungimi de caroserie.

SHARE

Primul Opel Vivaro Combi a făcut pasul în lumea transportului de persoane în 2001, pe baza lui Renault Trafic, cu două lungimi de caroserie. În 2014, Opel Vivaro B a continuat pe aceeași idee. Și, probabil, și Vivaro C ar fi fost înrudit tot cu Renault Trafic, dacă PSA Peugeot – Citroën nu ar fi achiziționat Opel în 2017.

Prin urmare, a 3-a generație Opel Vivaro Combi a trecut pe platforma multi-energie folosită și de Citroën SpaceTourer, Peugeot Traveller și Toyota ProAce Verso, a adoptat un design mai plăcut ochiului decât cel de dubă clasică și, în premieră, oferă trei variante de lungime pentru caroserie, în loc de două (S - 4,60 m, M- 4,95 m și L- 5,30 m). Fiecare oferă locuri pentru până la nouă persoane și cele mai multe variante au o înălțime de 1,90 metri, pentru a putea intra fără probleme în majoritatea parcărilor subterane.

„Opel Vivaro Combi demonstrează că un autovehicul de transport, versatil și economic, poate, de asemenea, să arate foarte modern (...) Cu tehnologii moderne și dotări de confort, precum aerul condiționat, în echiparea standard, Vivaro Combi este mai mult decât un autovehicul de transport, atât șoferii, cât și pasagerii se simțindu-se foarte confortabil”, a declarat Pascal Martens, directorul gamei de vehicule comerciale ușoare al Opel.

Confort și versatilitate

Cu un preț de pornire de 22.215 € (TVA inclusă), Vivaro Combi S are 4,6 metri lungime și o capacitate maximă pentru bagaje de 3,6 metri cubi. Scaunele pentru șofer și pasagerul din față sunt reglabile în patru direcții, în timp ce al doilea rând de scaune (detașabil, dacă este necesar) este prevăzut cu sistem Isofix pentru scaunul de copil. Opțiunile de scaune pentru pasagerii din spate variază de la formatul monobloc la o configurație cu scaune pliabile în proporție de 1: 3/2:3.

În cazul versiunii de caroserie M (4,95 m lungime), care are un preț de bază de 22.815 € (TVA inclusă), spațiul util pentru bagaje crește până la 4,23 metri cubi, iar cel mai lung Vivaro Combi (5,3 metri) oferă 4,9 metru cubi pentru bagaje (preț de pornire 24.495 €, TVA inclusă).

Pe lângă ușa glisantă din partea pasagerului (standard), o ușă glisantă opțională pe partea șoferului face și mai ușor accesul la habitaclu. Iar în spate, clienții pot opta pentru ușile cu deschidere la 180 de grade sau pentru hayon, fără alte costuri.

Tehnologii și motoare diesel de ultimă generație

Opel oferă o gamă amplă de sisteme de asistență opționale pentru a 3-a generație Vivaro Combi. Sistemul Park pilot facilitează, de exemplu, manevrarea la parcare. La manevrele în marșarier, camera oferă vizibilitate optimă în spatele vehiculului și afișează pe ecran imagini care ajuta la ghidarea în parametrii locului de parcare.

De asemenea, pasagerii pot regla temperatura interioară prin intermediul sistemului de climatizare standard. Iar geamurile termoizolante Solar Protect din spate reduc cantitatea de lumină solară care ajunge în interior.

Sistemele de infotainment  „Multimedia Radio” și „Multimedia Navi Pro”, care sunt prevăzute cu ecran tactil color și control vocal, asigură conectivitate de ultimă generație. Ambele sisteme sunt compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto. „Multimedia Navi Pro” oferă hărți pentru Europa cu afișare 3D.

Pe Vivaro C Combi Sunt disponibile și noile servicii „OpelConnect”. Informațiile despre rute și călătorii, precum și o conexiune directă la serviciul de asistență rutieră și eCall oferă oferă mai multă siguranță și confort atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri. În caz de accident, sistemul efectuează automat un apel de urgență.

Noul Vivaro Combi este echipat cu motoare turbo diesel eficiente, de ultimă generație. Sunt disponibile o unitate 1.5 D, cu două versiuni de putere - 102 sau 120 cai putere, și o unitate 2.0 D, tot cu două versiuni de putere – 122 și 150 cai putere. Toate motoarele respectă standardul de poluare Euro 6d-TEMP, pentru care nu există nicăieri restricții de circulație, și, în afară de 2.0 D / 122 CP, sunt cuplate de cutii manuale cu șase trepte. Vivaro Combi 2.0 D / 122 CP beneficiază de transmisie automată cu opt trepte.

Începând din acest an, există și o versiune complet electrică, Opel Vivaro-e, pentru livrări în mediul urban fără emisii. În funcție de baterie, are o autonomie între 230 și 330 km, conform ciclului de testare WLTP. Prin urmare, așteptăm cu interes și un Opel Vivaro-e Combi. S-ar potrivit perfect pentru shuttel-urile de aeroport, de exemplu. 

 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Aici puteti modifica setarile de Cookie -