Vlad Pascu și părinții lui, Mihai și Miruna Pascu au fost trimiși în judecată de DIICOT însă pentru fapte diferite. Tânărul de 19 ani care a produs accidentul mortal la 2 Mai, pentru trafic de droguri.
Anchetatorii spun că furniza stupefiante la petrecerile pe care le organiza.
Vlad Pascu avea 102 km/h când a produs accidentul de la 2 Mai. Toată familia sa, trimisă în judecată
Citește și: VIDEO Imagini de la accidentul din 2 Mai: Tinerii spulberați de Vlad Pascu mergeau în afara drumului
În ceea ce o privește pe Miruna Pascu, ne amintim, aceasta a fost trimisă în judecată pentru că a încercat să influențeze martorii din dosarul accidentului 2 Mai. Încerca să îi convingă pe cei care au fost la fața locului să nu declare ceea ce au văzut, pentru ca fiul ei să scape cu o pedeapsă ceva mai blândă.
În ceea ce îl privește pe Mihai Pascu, acesta a fost trimis în judecată pentru că depozita muniție acasă, într-un spațiu unde nu ar fi trebuit să fie muniție. Toți cei trei, așa cum spuneam, vor ajunge în fața unui judecător de la Tribunalul București.
Citește și: O cameră video a înregistrat accidentul din 2 Mai. „Gemete, scrâșnet de roți”. Nu poliția a găsit-o
Vlad Pascu a oprit câteva secunde apoi a plecat
Avocatul Adrian Cuculis spune că Vlad Pascu a oprit mașina pentru câteva secunde, după accident, apoi a continuat deplasarea, crezând că nimeni nu îl vede. La momentul impactului, ar fi avut 102 km/h.
Sursa: Avocatul Cuculis
”Expertiza în cazul accidentului de la 2 Mai arată că Vlad Pascu rula cu o viteză de peste 102km/ora la momentul impactului cu victimele.
Citește și: EXCLUSIV Imperiul imobiliar al familiei lui Vlad Pascu. Conexiuni cu Dragoș Săvulescu și Adrian Bold
Se conturează și mai mult ipoteza inițială asupra faptului că Pascu a plecat de la fața locului având percepția că dacă nu are nicio mașină în spate care să fi văzut accidentul, ar putea să scape. Reiese treaba aceasta și din faptul că a oprit doar câteva secunde apoi și-a continuat deplasarea.
Cu atât mai mult este necesară schimbarea încadrării faptei din ucidere din culpă în omor.
Mai arata expertiza că Pascu făcea slalom pe drum și rula în afara părții carosabile”, a transmis avocatul Adrian Cuculis.