„Politicul, ca de obicei, se spală pe mâini și amenință cu controale „fără precedent”. Atât s-a putut, vorba aia. Noi suntem de părere că controalele sunt foarte bune, doar că prin Mioriția ele sunt cam targetate în locul greșit. Nu ne dăm seama, spre exemplu, ce îl oprește pe domnul ministru să stea cu controale pe capetele celor care au întârzieri astronomice la marile proiecte de infrastructură; sau la cei care contractează kilometrul de drum la prețuri de ai impresia că ar fi asfaltate cu aur”, scriu şoferii.
Unul dintre ei reacţionează pe pagina sa de Facebook: „Lipsa infrastructurii rutiere, aici aducând aminte de lipsa autostrăzilor şi a spaţiilor de odihnă pt camionagii produc victime, domnule ministru!! Implicarea din umbră a oamenilor politici care sunt în spatele unor mari firme de transport ce pun presiune pe angajaţii lor, produc victime domnule ministru! Poate nu ştiţi, dar depinde cum te cheamă ca și firmă pe șoselele din România pt a fi controlat de către controlorii de trafic!!”
Un alt membru al grupului, completează: „Eu când am citit știrea am zis că e la mișto. Adică cât să controlezi mai mult un sector care oricum e printre cel mai bine monitorizate? Bine, vorbim de ăia care fac treaba pe bune, nu de ăia care trimit șpaga unde trebuie. Nu de controale duc lipsă transportatorii ci de alte chestii ca: infrastructură pe care să circule, industrie pentru care să presteze, concurență loială, sprijin din partea autorităților – nu doar amenzi astronomice pentru chichițe legislative și acte inutile care „trebuie” să existe, e nevoie de școli de șoferi pe bune, de alte minuni. Controale sunt, bine-mersi prin toate punctele fixe și mobile, controale pe care băieții orientați fără licențe și tahografe le ocolesc cu meșteșug și în care pică amărâții cu două minute depășire pentru că n-au avut unde să parcheze în așa fel încât să nu se trezească mai săraci”.