CFR Călători anunță că oferă posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei legături rapide din București Nord cu trenurile care circulă la una sau două ore pe ruta București Nord – Constanța și retur.
Astfel, începând din 14/15 iunie timp de trei luni, sunt 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors), din care 14 trenuri (7 dus/7 întors) au ca destinație/plecare Mangalia.
36 de trenuri (18 dus/18 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul și retur: 15 perechi din București Nord (din care 9 perechi trec și prin București Băneasa), 2 perechi numai din București Băneasa și 1 pereche din București Obor.
Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 15 iunie 2024, trenurile IR 1981/ R 8653 și R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă București Nord – Tulcea Oraș și retur pe întreaga durată a sezonului.
Programul trenurilor spre litoralul românesc și Deltă. Cum vor circula și câte sunt cu cușetă
De asemenea, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraș și retur cu trenuri dinspre Capitală sau Constanța.
Durata călătoriei pe ruta București – Constanța este în medie de circa 2 ore și 20 minute.
"Toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptop-ului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uși de acces și intermediare semiautomate.
Citește și: Trenurile „zboară” în România. 5 ore întârziere, de la Pitești la București. Ce s-a întâmplat?
Majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 14 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cușetă și vagoane de dormit”, susține compania.
În perioada programului estival de transport, pe secția Constanța – Mangalia, turiștii aflați pe litoralul românesc au posibilitatea de a călători între stațiunile de pe litoral cu trenurile Regio puse la dispoziţie de CFR Călători.
Citește și: CNAIR și CFR lărgesc drumul la Mogoșoaia, dar fac o haltă ca la 1900. Un proiect de 62.000.000 €