„Este in concediu medical, este ciupită maxim de PLOȘNIȚE din patul hotelului. Nu a rezistat decat 3 zile, noaptea la ora 1.20 s-a dus la recepție si a anuntat că pleacă, si recepționera cu zambetul pe buze i-a spus ca nu poate sa ii inapoieze banii pe sejur si tratament ( 3650 lei ), si ca nu stie de PLOȘNIȚE.
Cand s-a intors in camera să strângă bagajele si a ridicat salteaua, colcăiau. Cu o zi înainte fusese la farmacie sa cumpere ceva crezând ca este vreo urticarie alimentara, farmacista i-a raspuns la salut, apoi s-a dus direct la raft sa ii caute Advartan si loțiune de varicelă. Revenind la tejghea a intrebat ,, sunteți la Mureș, nu ?". Deci si farmacista stie de PLOȘNIȚE.
Cert este ca tot etajul 1 si 2 au PLOȘNIȚE, desi am gasit recenzii pe google inca din urmă cu două luni despre ele, și nu se curăță. Cred ca este deja o afacere, vine omul se cazează, plateste sejurul si tratamentul, sta 2-3 zile cat rezistă la coșcovitul ploșnițelor, apoi fuge acasă. Prietena a sosit acasă cum vedeti in foto, este plina si pe spate, pe față, la subraț, pe burtă, tot....", a povestit pe Facebook prietena turistei care a sesizat autoritățile pentru că ar fi fost mușcată de ploșnițe în patul de hotel.
Hotelul unde turista a spus că a fost mușcată de ploșnițe, controlat de DSP și ANPC
”Urmare a verificării camerei în care a fost cazată persoana în cauză, a documentelor puse la dispoziție de reprezentantul legal al operatorului economic, precum și a notei de relații întocmită de acesta, s-au constatat următoarele:
– controalele de specialitate efectuate de către DSP și ANPC nu au confirmat aspectele din cuprinsul sesizării, respectiv existența ploșnițelor în întreaga unitate;
– structura de cazare are angajați 2 medici specialiști, iar prin declarația asumată, medicul aflat la sediul unității hoteliere la data și ora controlului a precizat că, în perioada respectivă, nu s-a prezentat la cabinet niciun pacient cu astfel de probleme și nici nu a depistat la persoana în cauză, din prezenta sesizare, leziuni tegumentare de genul celor prezentate în mediul on-line;
– în camerele de pe un etaj al hotelului, spațiul de cazare era dezafectat, fiind efectuate lucrări de deratizare/igienizare.
Pentru alte deficiențe care țin de domeniul turismului, echipa de control a sancționat contravențional operatorul economic, conform prevederilor OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, precum și ale Legii prevenirii nr. 270/2017”, au transmis inspectorii