duminică 05 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații

Data publicării: 19.08.2024 • 20:09 Data actualizării: 19.08.2024 • 20:16
Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații - Foto: Profimedia(imagine cu rol ilustrativ)
Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații - Foto: Profimedia(imagine cu rol ilustrativ)

Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații.

Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații.

Piața Unirii din București se va transforma într-un uriaș șantier. Contractul de finanțare pentru refacerea din temelii a planșeului de peste râul Dâmbovița a fost semnat, iar lucrările vor începe în luna octombrie.

Ne luăm cu mâinile de cap. Veste rea pentru bucureșteni: cea mai aglomerată zonă intră în reparații

Pentru a nu bloca total traficul, reconstrucția va fi făcută în mai multe etape timp de aproape doi ani.

Planșeul Unirii, structura de beton care acoperă râul Dâmbovița în centrul Capitalei, are aproape 100 de ani, conform digi24.

Citește și: Lotul 2 al autostrăzii Pașcani – Suceava, de 25.000.000 €/km, e gata. Pe hârtie! Când se va circula

După o lungă așteptare și avertizări din partea experților, a fost semnat contractul de finanțare a lucrărilor de reabilitare a planșeului.

„Știu că nu este proiect ușor. În plus, pe parcursul lucrărilor vom avea o perioadă de restricții de trafic.

De aceea e esențial ca lucrările să fie realizate rapid și în termenele stabilite”. Experții au atras atenția în ultimii ani în privința stării dezastruoase în care se află structura de beton.

Citește și: Sfârșit tragic, în floarea vârstei. O poliţistă de 21 de ani a murit într-un accident rutier pe DN13

Investiția pentru planșeu și pentru Pasajul Unirii, care de asemenea va intra în reparații, este de 1,1 miliarde de lei, de la Guvern aproximativ 800 de milioane de lei, la care se adaugă fonduri europene în valoare de 300 de milioane de lei.

Lucrările ar trebui să fie gata în 2026.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră