Trenul a plecat aproape trei ore mai târziu, acumulând 13 ore întârziere.
IR 1991 este un tren diferit de celebrul tren plin de copii care acum are 11 ore întârziere și care NU a ajuns încă la destinație, adică în Arad, potrivit HotNews.
Trenul IR 1991 a plecat miercuri la ora 19.40 din Mangalia și ar fi trebuit să ajungă la Timișoara la 10.48, joi.
IR 1991 are un parcurs total de 793 km care durează în mod normal 15 ore, însă noaptea trecută, din cauza unei vijelii s-a rupt linia de contact pe magistrala 800.
Trenul a staționat peste 9 ore și a ajuns la București Băneasa în jurul orei 9.30, în loc de 23.59.
Citește și
Directorul CFR, după ce 30 de copii au stat blocați opt ore în tren: „De ce mă întrebați pe mine?"
Vara greșită a CFR. De la trenul plecat fără călători la trenul plecat când trebuia să ajungă
Și-a continuat apoi parcursul (lent) spre Timișoara, dar la stația Valea Albă locomotiva a fost declarată defectă la ora 16.13. A fost trimisă o locomotivă de ajutor, însă și ea a fost declarată defectă când a ajuns, la 17.30. Trenul a plecat până la urmă la 18.52, cu o a treia locomotivă.
Valea Albă este la 15 km de Drobeta Turnu Severin și mai aproape de Balota, zonă celebră pentru dificultatea traseului.
La ora 19.20 trenul ajungea la Drobeta Turnu Severin și avea 13 ore și 12 minute întârziere. Dacă nu vor mai apărea probleme trenul ar trebui să ajungă la Timișoara în jurul ore 24.