vineri 10 octombrie
EUR 5.0927 USD 4.3982
Abonează-te
Newsweek România

A8 vs. A13. A reînviat disputa. Sunt cu adevărat „la fel de importante”?

Data publicării: 07.01.2022 • 10:36 Data actualizării: 07.01.2022 • 10:38
A8 vs. A13. A reînviat disputa. Sunt cu adevărat „la fel de importante”?
A8 vs. A13. A reînviat disputa. Sunt cu adevărat „la fel de importante”?

Dacă singurul atu al autostrăzii Bacău-Braşov ar fi costul, A8 acoperă mai bine regiunea Moldovei, stabileşte un cap de pod spre Chişinău şi face legătura cu centrul Transilvaniei.

Mai mult, drumul pe A8 spre graniţa de vest va fi mai scurt inclusiv pentru băcăuani. Instalarea secretarului de stat băcăuan la Transporturi a stârnit o nouă dispută pe idei pro şi contra A8 şi A13.

Numirea la Ministerul Transporturilor a unui secretar de stat care nu ascunde faptul că a venit acolo în primul rând pentru Autostrada Bacău-Braşov a readus în prim-plan concurenţa A8-A13. O competiţie forţată, pentru că, aşa cum se ştie, cele două artere sunt în categorii diferite, stabilite de Comisia Europeană.

Cea mai recentă declaraţie a ministrului Transporturilor, preluată ieri de HotNews.ro, cataloghează cele două proiecte „la fel de importante”, alături de sectoarele de pe Autostrada Transilvaniei şi de drumurile expres din Banat, Oltenia, Muntenia şi Dobrogea. Toate, după Autostrada Moldovei, finanţată prin PNRR.

Continuarea în Ziarul de Iași.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră