O româncă a povestit pe un grup de socializare ce a pățit când a vrut să își petreacă vacanța în Bulgaria. Ea susține că și-a făcut rezervare pe booking, în baza unor imagini superbe. Când a ajuns la destinație a avut un șoc.
Nimic din ceea ce i s-a promis nu a primit. Hotelul pretindea că are 5 stele însă condițiile erau mult mai proaste.
Vacanță de groază, în Bulgaria, pentru o turistă din România. ”Un dezastru total, jeg peste tot”
O femilie de români a fost practic umilită de angajații unui resort din Bulgaria unde alesese să își petreacă vacanța. Turiștii au plătit 2.800 de lei pentru promisiunile de pe site însă au primit altceva.
„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu
există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată turista care a trecut prin întâmplarea de coșmar, pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.
Citește și: Vacanță de coșmar pentru o româncă, la un hotel din Turcia. “Sunt cazați pe același etaj cu noi”
Femeia a povestit că nu funcționa aerul condișionat iar singura soluție găsită de personalul de la hotel a fost să le spună să doarmă cu geamul deschis.
„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă.
Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.
Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai spus femeia.
Citește și: Românii stau la cozi uriaşe pentru vacanţa în Grecia: „Am înaintat 300 de metri în 25 de minute!"
Turiștii au cerut banii de cazare înapoi. Au ajuns însă în stradă.
„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!
Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a mai spus turista.
Citește și: Vacanță de coșmar pentru un grup de turiști în Antalya. De la un hotel de lux, direct la spital
Femeia care a trecut prin această experiență cumplită a postat și fotografii cu lenjeriile vechi și găurite și colțurile pline de praf și păianjeni, din camerele de 5 stele.
Reprezentanți site-ului de cazări au promis că familia de români va primi banii înapoi în maximum 14 zile, însă nimeni nu ii va putea despăgubi pentru umilință la care au fost supuși și pentru drumul pe care l-au bătut în zadar, scrie Adevărul.