Ești influencer pe Twitter, poți primi „bacșișuri” de la urmăritori

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 07.05.2021 - 10:49
Twitter a lansat "Tip Jar" ("Borcanul cu bacşişuri"). / Foto: 9to5mac.com

Twitter a lansat "Tip Jar" ("Borcanul cu bacşişuri"), o nouă funcţie care permite utilizatorilor acestei reţele de socializare să facă donaţii în beneficiul creatorilor lor preferaţi de conţinut, informează AFP.

SHARE

"Este prima etapă din planul nostru de a crea noi modalităţi pentru a oferi şi a primi sprijin pe Twitter - prin intermediul banilor", au precizat reprezentanţii companiei californiene într-un comunicat.

Pentru moment, doar un grup limitat de persoane, creatori de conţinuturi, jurnalişti, experţi şi ONG-uri pot să adauge funcţia "Tip Jar" în profilul lor.

Însă toţi utilizatorii anglofoni pot deja să facă donaţii.

Citește și: Twitter îl izolează pe Trump. A suspendat mai multe conturi care promovau afirmațiile acestuia

"Voi sunteţi cei care conduc conversaţia pe Twitter şi noi ne dorim ca voi să puteţi să îi susţineţi cu uşurinţă pe unii şi pe alţii dincolo de comenzile Follow, Retweet şi Like", opţiunile clasice de distribuire şi apreciere a mesajelor publicate pe această reţea de socializare, au explicat reprezentanţii săi.

Se pot face plăți din Patreon, PayPal şi Venmo

Noul buton va permite realizarea de plăţi din servicii precum Patreon, PayPal şi Venmo. Twitter nu va percepe comisioane.

Reţeaua de socializare doreşte să îşi diversifice sursele de venituri dincolo de sfera publicităţii, precum şi opţiunile de generare de bani cu scopul de a îi fideliza pe influenceri.

Citește și: VIDEO Atentat cu bombă într-un paradis exotic: șeful parlamentului din Maldive, rănit

Twitter pregăteşte lansarea de abonamente cu plată pentru conturile favorite ale utilizatorilor, care vor conţine avantaje şi privilegii pentru abonaţi.

Platforma americană a publicat rezultate financiare mai slabe decât cele sperate, săptămâna trecută. Numărul utilizatorilor zilnici denumiţi "monetizabili" (care au fost expuşi la cel puţin o reclamă într-o zi) s-a cifrat la 199 de milioane în primul trimestru al acestui an, cu un milion mai puţin decât previziunile analiştilor. 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.