sâmbătă 06 septembrie
EUR 5.0787 USD 4.3463
Abonează-te
Newsweek România

Elon Musk pune pe butuci Twitter. O importantă regie de publicitate recomandă oprirea campaniilor

Data publicării: 13.11.2022 • 09:07 Data actualizării: 13.11.2022 • 09:13
Elon Musk Twitter / Foto: Profimedia
Elon Musk Twitter / Foto: Profimedia

Omnicom Group, una dintre cele mai importante regii de publicitate și marketing, a recomandat clienţilor să-şi întrerupă cheltuielile pe Twitter, pe termen scurt, potrivit unui memoriu intern văzut de Reuters.

Omnicom deserveşte peste 5.000 de clienţi în 70 de ţări, inclusiv McDonald's Corp şi Apple.

Nota nu a menţionat clienţii după nume şi nu este clar dacă vreunul dintre ei a întrerupt cheltuielile publicitare pe Twitter.

Mişcarea, relatată pentru prima dată de site-ul de ştiri tehnologice The Verge, subliniază un scepticism tot mai mare în rândul agenţiilor şi mărcilor cu privire la viitorul site-ului de microblogging de la preluarea de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari.

Citește și: Haos la Twitter în „era Musk”. O parte din angajații concediați vineri, chemați la muncă luni

CEO-ul Tesla a învinuit grupurile de drepturi civile care fac lobby pe lângă agenţii de publicitate de pe Twitter să boicoteze serviciul până când Musk clarifică modul în care va controla dezinformarea şi discursurile instigatoare la ură asupra serviciului pentru scăderea ”masivă” a veniturilor.

Citește și: 13, un număr cu „ghinion”. Un sociolog explică ce este „triskaidekafobia” și dacă e ceva real

”Abilitatea Twitter de a-şi menţine nivelul anterior al măsurilor de siguranţă şi eficacitatea mărcii pare a fi împiedicată pe termen imediat. Deşi OMG consideră că este puţin probabil ca acest lucru să aibă ca rezultat un mediu cu risc semnificativ mai mare pentru agenţii de publicitate, riscul de a fi asociat cu conţinut nesigur ar putea creşte şi, ca atare, ar trebui luat în considerare atunci când se decide utilizarea platformei”, potrivit notificării, relatează News.ro.

Vânzările de reclame au reprezentat peste 90% din veniturile Twitter în trimestrul al doilea din 2022.

Luna trecută, producătorul american de automobile General Motors a declarat că a oprit temporar publicitatea plătită pe Twitter.

Mai multe articole din secțiunea Tehnologie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră