Din cele cinci loturi, în care a fost împărţit drumul de 167 km, acum se lucrează doar pe patru, toate acestea urmând a fi finalizate în câteva luni. Lotul 3 este însă abia în procedură de licitaţie şi ar putea fi gata tocmai în 2023. Probleme au apărut atunci când în ecuaţie a apărut o firmă din Teleorman, din siajul lui Liviu Dragnea, acuzată de fraudă cu fonduri UE, pe vremea bunei prietenii dintre fostul şef al CJ Iaşi şi fostul lider al PSD. Din tot acest ambiţios proiect, cel mai mare proiect regional de infrastructură din ţară, va ieşi o struţocămilă: un drum perfect pe 4/5 din el, dar plin de cratere inabordabile pe una din cele mai mici porţiuni ale lui. Suficient însă ca ieşenii şi sucevenii să aglomereze şi mai mult, în următorii cel puţin 3 ani, tot traseul clasic pe DN-uri, mai lung şi mult mai aglomerat. Un exemplu clasic despre cum să îţi baţi joc de 100 de milioane de euro.
Continuarea, în Ziarul de Iași.