Wizz Air a primit o amendă de 770.000 de euro, pentru comunicare înșelătoare. Ce a făcut compania?

DE Florentina Enache | Actualizat: 04.08.2024 - 09:23
Wizz Air a primit o amendă de 770.000 de euro, pentru comunicare înșelătoare. Ce a făcut compania? - Foto: Profimediaimages.ro
Wizz Air a primit o amendă de 770.000 de euro, pentru comunicare înșelătoare. Ce a făcut compania? - Foto: Profimediaimages.ro

Wizz Air a primit o amendă de 770.000 de euro, pentru comunicare înșelătoare, de la Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria.

SHARE

Compania aeriană Wizz Air a primit o amendă de 770.000 de euro de la Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria, pentru comunicare înşelătoare, a anunţat sâmbătă instituţia pe site-ul său, transmite Reuters, citat de News.ro.

Instituţia a declarat că Wizz Air a încălcat obligaţia profesională de due diligence şi a fost înşelătoare în modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe.

Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru, parţial din cauza costurilor legate de problemele motoarelorPratt & Whitney şi încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.

Citește și: Wizz Air anunță noi rute din București și Iași începând cu octombrie 2024. Unde vor zbura

Compania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă de avioane Airbus, s-a confruntat cu provocări legate de motoarele Pratt şi Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reţinute la sol pentru inspecţii în această vară, punând constrângeri asupra capacităţii.

Companiile aeriene europene s-au confruntat cu o primă jumătate a anului dificilă din cauza creşterii în spirală a costurilor şi a normalizării cererii clienţilor, după un boom iniţial post-pandemie.

Air France-KLM, Lufthansa şi Ryanair au raportat toate un al doilea trimestru dificil.

Wizz Air, cu sediul în Marea Britanie, a transportat 5,9 milioane de pasageri în iulie, cu un factor de încărcare de 93,8%, deoarece compania a fost nevoită să ştergă 1% din zborurile programate din cauza întreruperilor la nivel mondial.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te