România nu e „cimitirul de mașini” al UE, ci Grecia. Bulgaria nici nu dă cifre. Oamenii nu au bani de mașini noi, în contextul în care prețurile au crescut și cu 50% în 7-8 ani. Media de vârstă urcă accelerat peste tot, iar autoritățile „inventează” taxe pentru cele vechi.
O investiție impoartantă: Tren de mare viteză Budapesta - Belgrad cu 900.000.000€. CFR merge cu 35 Km/h în Transivania. Linia nu e în întregime electrică în această regiune. Pe ruta Brașov - Târgu Mureș abia începe licitația.
Șaptesprezece țări din UE, inclusiv cele mai mari economii ale blocului comunitar, nu au încă planuri pentru a-și reduce dependența de companiile chineze de tehnologie "cu risc ridicat" Huawei și ZTE, în ciuda eforturilor UE din ultimii aproape 5 ani.
Ungaria ia o măsură fără precedent: prețurile din supermarket vor fi tăiate. Ce face România în acest timp?
Peste 50.000 de oameni au ieșit în stradă împotriva lui Viktor Orban, prietenul lui Putin, la Budapesta. „Cei care își înșală propria națiune ar trebui să ajungă în coșul de gunoi al istoriei', a declarat liderul opoziției.