Sephora a spus că înţelegerea cu directorul local al filialei din Rusia, care deschide calea pentru redeschiderea lanţului de magazine, este supusă autorizaţiei antitrust. Compania nu a dezvăluit, însă, preţul tranzacţiei.
Sephora, care are 88 de magazine în Rusia, cu 1.200 de angajaţi, va funcţiona acum sub brandul ”Ile de Beaute”, lanţ local pe care l-a cumpărat în 2016, la câţiva ani după o investiţie iniţială.
Lanţul de retail a început să includă magazinele din Rusia sub bannerul Sephora în 2018 şi încă era în curs de a face acest lucru, când pandemia globală a lovit în 2020, relatează Reuters.
Principalele branduri europene de lux, Burberry, Hermes, Richemont, proprietarul mărcii Cartier, Kering şi Chanel şi-au închis temporar magazinele din Rusia după invazia din Ucraina, care a determinat un val de sancţiuni din partea Statelor Unite şi a Uniunii Europene.