Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război

DE Alex Darvari | Actualizat: 03.05.2024 - 13:22
Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război - Foto: Pexels
Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război - Foto: Pexels

Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război și s-a plâns inclusiv politicienilor. Bărbatul a primit, însă, o vetse bună.

SHARE

Rogelio Villarreal Jasso, originar din Mexic, a cumpărat cercei Cartier cu diamante și aur de pe internet pentru 13 dolari. El a spus că prețul ieftin a fost rezultatul unei erori pe site, iar Cartier a încercat să-i anuleze comanda.
Dar după ce a contactat agenția federală de protecție a consumatorilor din Mexic, Jasso și-a primit bijuteriile la un preț de 1.000 mia mic decât cel real.

Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război

Rogelio Villarreal Jasso a fost extrem de norocos când a găsit online cercei Cartier la preț redus.

A fost și mai norocos când i s-a permis să păstreze cele două perechi pe care le-a cumpărat.

Pe 1 decembrie 2023, mexicanul a observat un anunț pe Instagram pentru cercei Cartier din aur și diamante la prețul de 232 de pesos, adică aproximativ 13 dolari, a declarat el pentru Business Insider.

Cerceii - în stilul Clash al Cartier - au fost vânduți inițial la prețul de 232.000 de pesos, adică aproximativ 13.675 de dolari, așa că Jasso a spus că a comandat două perechi.

Cartier a încercat să intervină

Jasso a declarat pentru BI că a primit un telefon de la brandul de bijuterii de lux câteva zile mai târziu și i s-a spus că comanda sa va fi anulată deoarece prețul online nu era corect.

El a spus că firma de bijuterii și-a cerut scuze și s-a oferit să-i trimită șampanie și un suport de card - lucru pe care l-a refuzat. 

În schimb, Jasso a declarat că a analizat termenii și condițiile de pe site-ul Cartier din Mexic, unde a constatat că marca direcționează clienții către Biroul Procurorului Federal pentru Consumatori în cazul în care au probleme cu comenzile.

Potrivit New York Times, acesta a depus o plângere la agenția federală de protecție a consumatorilor, invocând una dintre legile de protecție a consumatorilor din țară, care prevede că un furnizor poate fi acționat în instanță în cazul în care nu sunt respectați termenii și condițiile unei anumite achiziții.

The Times a relatat că plângerea a determinat agenția să contacteze Cartier pentru a media un acord. Deși agenția a refuzat să împărtășească detalii cu publicația în timp ce cazul era în curs de desfășurare, Jasso a declarat pentru Times că o întâlnire a fost programată pentru săptămâna viitoare.

A primit cerceii

Dar nu a fost necesară. După ce a fost contactat de agenție, Cartier se pare că a luat problema în propriile mâini și a rezolvat problema prin trimiterea comenzii lui Jasso.

La sfârșitul lunii aprilie, el a distribuit pe X fotografii ale unui pachet Cartier care prezenta două cutii împachetate cu sigiliile de ceară semnate de marcă în interior.

Acum, a spus el, cerceii sunt oficial ai lui - spre disperarea senatorului mexican Lilly Téllez, care l-a acuzat pe Jasso că a profitat de Cartier și a susținut că nu ar fi trebuit să facă acest lucru "chiar dacă legea te susține".

"Este mai important să fii onorabil decât să ai cercei Cartier", a scris ea.

După cum a relatat Times, plângerile consumatorilor împotriva întreprinderilor care schimbă prețurile produselor sunt frecvente în Mexic, ceea ce reprezintă probabil rădăcina frustrării senatorului.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te