O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 18.03.2025 - 11:27
O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol - Foto: Freepik (rol ilustrativ)
O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol - Foto: Freepik (rol ilustrativ)
O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol - Foto: Freepik (rol ilustrativ)
O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol - Foto: Freepik (rol ilustrativ)

O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol. Cel mai probabil, compania va fi vândută unui alt celebru discounter.

SHARE

 O marcă celebră de haine ieftine este în dificultate. Compania închide 1.300 de magazine din Germania.

Această decizie ar avea consecințe de aploare pentru clienții cunoscutului lanț de textile, dar și pentru angajați.

O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. Se închid 1.300 de magazine

O vânzare este iminentă la discounterul de textile NKD. Viitorul celor aproximativ 1.300 de filiale germane este în joc, scrie ruhr24.de.

După cum arată rapoartele din industrie, NKD, aflat în dificultate, ar putea fi vândut în curând. Cel mai probabil, angajații ar putea fi disponibilizați.

Citește și: Probleme în industria modei. Un celebru producător de haine, în faliment. Închide 40 de magazine

Investitorul financiar britanic TDR Capital, care deține NKD din 2019, se pregătește să vândă compania, potrivit rapoartelor din Manager Magazin. Lanțul de textile are aproximativ 2.200 de magazine în șapte țări europene, inclusiv aproximativ 1.300 în Germania.

O marcă celebră de haine ieftine dispare de pe piață. 1.300 de magazine, în pericol - Foto: Freepik (rol ilustrativ)

Cel mai mare candidat pentru o preluare este gigantul polonez de retail Pepco, care încearcă de aproximativ doi ani să se instaleze în Germania. Cu vânzări anuale de peste 6 miliarde de euro, compania dispune de resursele financiare necesare pentru o preluare.

Citește și: Un producător celebru de pantofi și haine sport dă 500 de angajați afară. Ce face concurența?

Pentru clienți, intrarea Pepco ar însemna probabil sfârșitul mărcii cunoscute NKD. Experții din industrie presupun că, dacă grupul polonez ar prelua controlul, locațiile sucursalelor ar fi de interes principal, nu modelul de afaceri sau marca.

Citește și: Un lanț de restaurante fast-food dă faliment. 7.000 de angajați, concediați. Ce urmează acum?

1300 de magazine NKD de vândut: clienții trebuie să se pregătească pentru schimbări

Consumatorii ar trebui să se adapteze la o nouă gamă de produse și, eventual, la structurile de prețuri modificate. Acest lucru ar putea însemna schimbări majore pentru multe orașe mai mici și regiuni rurale, unde NKD este adesea unul dintre puținii furnizori de îmbrăcăminte de zi cu zi și textile pentru casă la prețuri accesibile.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te