O companie aeriană anunță că pasagerii din clasa economică vor primi bere, vin și gustări pe gratis

Air Canada anunță că pasagerii din clasa economică vor primi bere, vin și gustări pe gratis. Scott O’Leary, vicepreședinte al Air Canada, a declarat că această decizie reflectă importanța confortului în timpul zborului pentru clienți.
Air Canada a anunțat că pasagerii din clasa economică de pe toate zborurile, nu doar de pe rutele lungi, vor primi bere, vin și gustări gratuite începând din această toamnă.
Astfel, compania aeriană cu sediul în Montreal devine singura companie aeriană tradițională din America de Nord care servește alcool gratuit în cabina clasei economice în întreaga sa rețea.
Citește și: Pasager pe zborul direct București - New York: „Am plecat cu aproximativ 45 de minute întârziere”
Concurenții americani, precum American, Delta și United, servesc băuturi doar pe zborurile care depășesc un anumit număr de kilometri, în timp ce companiile aeriene low-cost, precum Spirit, Frontier și JetBlue, percep taxe pentru băuturile alcoolice, potrivit Euronews, citat de mediafax.
Citește și: Cum se va dezvolta Aeroportul Băneasa și ce curse vor opera în viitor? Vor fi 800 pasageri/oră
De ce oferă Air Canada băuturi gratuite acum?
Scott O’Leary, vicepreședinte al Air Canada pentru loialitate și produse, a declarat că această decizie reflectă importanța confortului în timpul zborului pentru clienți.
„Mâncarea și băuturile tind să aibă un impact disproporționat asupra satisfacției clienților”, a declarat el pentru Reuters, adăugând că renunțarea la taxele pentru alcool, mai degrabă decât reducerea taxelor pentru bagaje, are o valoare mai mare pentru pasageri – și poate și pentru compania aeriană.
Noul meniu prezintă, de asemenea, preparatele preferate ale canadienilor la bordul companiei aeriene naționale.
Schimbarea privind berea gratuită vine cu o altă noutate. Prin servirea berii Heineken 0.0 la bord, Air Canada va fi singura companie aeriană din America de Nord care oferă bere fără alcool la altitudinea de croazieră.
În ansamblu, această măsură are scopul de a face pasagerii să se simtă mai bine îngrijiți – dacă nu chiar mai loiali – într-o perioadă în care serviciile la bord au devenit un factor cheie de diferențiere între companiile aeriene.