Mulți români caută o viață mai bună departe de țară. Unii au experiențe mai puțin plăcute.
Alexandra, o mămică româncă stabilită în Belgia, a povestit cum a ajuns cu băiețelul ei la urgențe pentru că s-a rănit foarte tare în timp ce se afla la creșă.
Femeia spune că îngrijitorii au afirmat că nu erau de față în acel moment. Pe de altă parte, conducerea unității a amânat discuția despre incident.
Mămica își dusese copilul la creșa respectivă după ce o alta pe care o frecventase micuțul, fusese închisă din cauză că au fost găsite alimente expirate.
Experiența traumatizantă a unei mămici românce în Belgia. Cum și-a găsit copilul la creșă?
Alexandra și-a spus povestea pe TikTok, încercând să tragă un semnal de alarmă. A schimbat două creșe. La niciuna copilul ei nu a fost în siguranță.
Inițial și-a înscris băiețelul la o creșă locală unde plătea 650 de euro lunar. Timp de 10 luni totul a părut normal însă într-o dimineață, după ce și-a dus copilul a primit un mail prin care era informată să vină să il ia acasă pentru că unitatea educațională se va închide de a doua zi.
A aflat de la știri că cei mici primeau mâncare exprirată, iar totul fusese dat în vileag de o îngrijitoare.
„Le dădeau copiilor mâncare expirată. Copii mici, da? De la trei luni până la doi ani și jumătate. Una dintre îngrijitoare a zis că nu mai suporta să vadă așa ceva”, a spus mămica româncă pe TikTok.
Vedeți VIDEO AICI!!!
Ulterior a dus copilul o creșă privată, mai scumpă decât prima. Credea că acolo băiețelul ei era în siguranță, mai ales că era renumită în câteva orașe din Belgia.
Era însărcinată în 7 luni cu al doilea copil și avea nevoie să nu mai ducă un stres în plus.
Numai că într-o dimineață a fost sunată să vină la creșă să își ia copilul să îl ducă la urgențe deoarece se rănise.
L-a găsit pe micuț plin de sânge cu bărbia spartă.
După acest incident, a încercat să discute cu directoarea creșei pentru a cere explicații, însă aceasta i-a transmis că pot avea o întâlnire abia peste două săptămâni.
Românca a decis să nu lase lucrurile așa și a contactat o instituție specializată în protecția copilului, care a sfătuit-o să depună o reclamație oficială.
„Nu vă lăsați copiii la creșă fără să verificați tot! Prețul mare nu înseamnă siguranță.”, a transmis Alexandra pe TikTok