Conform datelor RAR, 40% din mașinile controlate în trafic în 2024 aveau defecțiuni tehnice majore și/sau periculoase. Dar, se pare că nu e o noutate. Șoferii români mergeau cu „junghiuri”, cu vehicule neîntreținute corespunzător, și acum 50 ani.
1.006 români au murit la Revoluție, conform rechizitoriului „Dosarului Revoluției“, și alți 3.300 au fost răniți, dar, după 35 de ani nu a fost găsit niciun vinovat.
Securitatea, Miliția și Armata au început să tragă asupra oamenilor în 1989 pe 17-18 decembrie la Timișoara și pe 21 decembrie la București. Pe 22 decembrie, Ceaușeștii au fugit cu elicopterul de la CC. 1.006 decese sunt cuprinse în rechizitoriul Dosarului „Revoluției“.
Nu doar după Revoluție parcul auto al Poliției Române a fost dotat cu mașini occidentale și modele mai speciale, puternice. Și pe vremea lui Ceaușescu, Miliția dispunea și de autospeciale de top. E adevărat, însă, mai mult până să apară Dacia și Aro.