Curtea de Apel București a respins contestația depusă și constructorul validat poate să înceapă construcția lotului montan de 14,4 km și 821.000.000 lei, fără TVA, al Autostrăzii Unirii - A8.
Curtea de Apel București a respins contestația depusă și constructorul validat poate să înceapă construcția lotului montan de 14,4 km și 821.000.000 lei, fără TVA, al Autostrăzii Unirii - A8.
A început primul șantier pe autostrada de 5.300.000.000 € care leagă Vestul și Estul României, după ce, de 18 ani, s-a lucrat doar pe hârtie. Când va fi gata e greu de estimat, având în vedere că 82% din lungimea totală a traseului de 310 km e încă în stadiu de planificare.
Indicatorii tehnico-economici necesari lansării licitaţiei pentru construcţia sectorului montan al autostrăzii A8 (Miercurea Nirajului – Leghin) au fost aprobați de CNAIR: pentru cei circa 160 km au fost estimate costuri de 6,4 miliarde euro (fără TVA).
Șase oferte, de la companii și asocieri de companii din România și Turcia, au fost depuse pentru proiectarea și execuția tronsonului Leghin – Târgu Neamț din cadrul Autostrăzii A8, Autostrada Unirii.